Pinkpop 2026

Wel gek als Direct de Noord afsluiter zou zijn, die zou je dan op de poster ook in dikke witte letters verwachten dan..

Ik gok/hoop dat ze er nog voor staan en dat er voor de zondag nog een fijne naam bijkomt als sub voor FF op main en dat Yungblud Noord afsluiter is.

Zaterdag Editors als sub voor The Cure en dan The Prodigy als Noord afsluiter. Die dag kan nog wel wat extra energie gebruiken voor The Cure 😉 (Alhoewel ik op de vrijdag heel veel energie mis aan het einde van de dag).

Voor de vrijdag lijken de sub en Noord afsluiter met Teddy Swims en Zara Larsson er al te zijn..

Nogmaals, uitgaande van hoe de namen op de poster zijn opgesteld.

Vrijdag;
Must: 21 Pilots- Kingfishr- Plot In You- Sleep Theory
Leuk: The Pretty Reckless- The Beaches
Mis:
Nope: Zara Larsson- Roxy Dekker- De Herfshane Band
Vriendin wilt het zien: Teddy Swims

Zaterdag:
Must: The Cure- Editors- IDLES
Leuk: Franz Ferdinand- The Haunted Youth
Mis: Gaint Rooks- Haevn
Nope: Lauren Spencer Smith- Sofie Tukker- Suzan & Freek- Allesi Rose- Ski Aggu

Zondag:
Must: Foo Fighters- Yungblud- White Lies
Leuk: Royel Otis- Fat Dog- Dog star
Mis: Wet Leg
Nope: Di-Rect- Bente- Max Mcnown

Ze hebben natuurlijk ook de poster zo gemaakt dat het moeilijker achterhalen is van positie. Dit hadden ze vorig jaar niet toen was het vrij duidelijk wat we nog miste

Opzich vind ik het wel lekker als Yungblut dan op main staat voor de Foo Fighters. Dan hoef je ook niet te haasten om allebei te zien en toch een goed plekje te hebben.

• Leuk
Waarderingen: Casper1995
Toch mag je van Pinkpop verwachten dat ze die spot (hun mooiste, imo) invullen met iets exclusievers. Het gaat toch eigenlijk nergens over dat je dalijk op Pinkpop als headliners DI-RECT en FF hebt, terwijl je op Werchter Teddy Swims én Lewis Capaldi nog voor de headliner krijgt, Moby voor The Cure etc.
Kunnen we ook Werchter VS Pinkpop forum oprichten?

• Haha
Waarderingen: DennisvdBr en Timmetje
Beter laat dan nooit: mocht iemand nog een presale code over hebben dan hoor ik het heel graag :)

Opzich vind ik het wel lekker als Yungblut dan op main staat voor de Foo Fighters. Dan hoef je ook niet te haasten om allebei te zien en toch een goed plekje te hebben.
Was dat niet ook een hekel punt afgelopen jaren voor veel mensen? Dat als ze de sub af willen kijken ze net te laat zijn om een goede plek voor de headliner te krijgen? Misschien dat ze het daarom zo opgelost hebben.

Was dat niet ook een hekel punt afgelopen jaren voor veel mensen? Dat als ze de sub af willen kijken ze net te laat zijn om een goede plek voor de headliner te krijgen? Misschien dat ze het daarom zo opgelost hebben.
Door mindere Noordafsluiters aan te bieden? Want Noordheadliners zijn het nu niet echt meer.

• Haha
Waarderingen: Oasiss
Gevalletje intentie is goed... Elk spot na 16:00 of in de tent is te hoog voor Di-Rect.

Ik vind Noord afsluiter en daarna Zuid afsluiter altijd prima te doen, Natuurlijk niet beiden vanuit voorvak, maar als je Noord in het voorvak staat kan je echt nog een prima plekje voor de Zuid afsluiter krijgen en op PP is het geluid over het gehele veld meestal goed geregeld. Heb bv. Bruno Mars vanaf het Brandbierterras gevolgd (plek waar nu Noord podium staat)

Ik vind Noord afsluiter en daarna Zuid afsluiter altijd prima te doen, Natuurlijk niet beiden vanuit voorvak, maar als je Noord in het voorvak staat kan je echt nog een prima plekje voor de Zuid afsluiter krijgen en op PP is het geluid meestal goed geregeld. Heb bv. Bruno Mars vanaf het Brandbierterras gevolgd (plek waar nu Noord podium staat)

Over geluid gesproken: gaan we dit jaar mits het goed verkoopt wel wat meer geluidstorens in het veld zetten. Vind het geluid niet altijd even top bij pinkpop, zeker als je het met werchter, of bijv een rock am ring vergelijkt, waar je verder op in het veld ook goed en stevig geluid hebt ipv standje braderie.

Users who are viewing this thread