Pinkpop 2026

Als Di-rect zelf aangeeft dat ze pal voor Foo Fighters spelen, dan is dat toch duidelijk? Ik vind het ook wat om het schandalig te noemen dat ze op die plek staan in de wetenschap dat ze de Kuip 3 keer hebben uitverkocht.

Ze zijn inderdaad Noor-head. Dat fragment in Boulevard even teruggekeken (ja, echt). Ze geven zelfs aan dat "in het donker spelen" extra lekker is.

• Wow
Waarderingen: Timmetje
Als Di-rect zelf aangeeft dat ze pal voor Foo Fighters spelen, dan is dat toch duidelijk? Ik vind het ook wat om het schandalig te noemen dat ze op die plek staan in de wetenschap dat ze de Kuip 3 keer hebben uitverkocht.
Toch mag je van Pinkpop verwachten dat ze die spot (hun mooiste, imo) invullen met iets exclusievers. Het gaat toch eigenlijk nergens over dat je dalijk op Pinkpop als headliners DI-RECT en FF hebt, terwijl je op Werchter Teddy Swims én Lewis Capaldi nog voor de headliner krijgt, Moby voor The Cure etc.

• Leuk
Waarderingen: Gloaming en Timmetje
Idd beetje jammer van de postie om die weg te geven aan Di-rect. Hopelijk op iets moois in de tent/stage 4, en anders een mooi plekje uitzoeken voor de Foo's!

Ze zijn inderdaad Noor-head. Dat fragment in Boulevard even teruggekeken (ja, echt). Ze geven zelfs aan dat "in het donker spelen" extra lekker is.
Misschien dat ze daarom ook die reclamespot hebben gedraaid.

Toch mag je van Pinkpop verwachten dat ze die spot (hun mooiste, imo) invullen met iets exclusievers. Het gaat toch eigenlijk nergens over dat je dalijk op Pinkpop als headliners DI-RECT en FF hebt, terwijl je op Werchter Teddy Swims én Lewis Capaldi nog voor de headliner krijgt, Moby voor The Cure etc.
Eerlijk is eerlijk, "maar de optelsom van al onze acts is echt van een ander niveau" klopt wel. Dat het een lager niveau is laat Ide dan maar weg 😜

Inderdaad belachelijk maar als je het anders formuleert, je krijgt bij Pinkpop FF en Yunglud of je krijgt wij Werchter Lewis Capaldi en The XX dan zou 90% voor Pinkpop kiezen denk ik

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Eens, aan de andere kant is een rijtje Yungblud - Di-rect - Foo Fighters ook weer niet iets om je voor te schamen.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Met Foo Fighters en Yungblud op 1 dag mogen ze voor de rest zetten wat ze willen van mij 😂. Die zondag kan niet meer stuk.

Mogen we hopen op hen als Tent-head? Zou gruwelijk einde van het weekend zijn: YUNGBLUD - Fat Dog - Foo Fighters 💥
Dan hoop ik met je mee want Di-rect is gewoon altijd het zelfde prima maar niks bijzonders. die 3 namen maken het wel een topafsluiting en heb Fat Dog niet op RW gezien omdat ik een goeie plek wou bij Green Day zou ze nu wel graag mee willen pakken

Eens. Als het nu een zeer exclusieve show zou zijn, maar dat is het verre van. Staan volgend jaar op Paaspop, CAS, festivalletje in Utrecht en een aantal zalen. Zou dat toch wel een flater vinden, mochten ze daadwerkelijk zo'n hoge spot krijgen.

• Leuk
Waarderingen: elo
Groepje van 4 bij elkaar weten te krijgen. Dankzij @legenden (het zit zelfs in zijn naam) een code om vanavond ook weer kaarten te bestellen! Super veel zin in!

• Leuk
Waarderingen: legenden
Vond het overigens wel bijzonder had niet direct het idee dat ze (Di-rect) helemaal goed wisten op welke plek ze nou stonden ja ze zullen op noord staan maar eerst zeggen ze dat ze headliner zijn en daarna toch voor Foo-Fighters en de een reageert verbaasd op de ander. Donker is het trouwens toch nooit bij de noord-head

En wat nou als YUNGBLUD zelf gekozen heeft om voor Di-rect te staan, omwille van zijn eigen reis schema.
Een scenario welke ik hier niet lees.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
En wat nou als YUNGBLUD zelf gekozen heeft om voor Di-rect te staan, omwille van zijn eigen reis schema.
Een scenario welke ik hier niet lees.
Zou toch juist logisch zijn om hem later te laten spelen omdat die op vrijdag en zaterdag op hurricane en southside speelt dus 3 dagen achter elkaar met zo veel mogelijk tijd er tussen

Users who are viewing this thread