Pinkpop 2026

Hmm in de nieuwsbrief sluiten ze af met: ā€˜en onthoud life is live’

Zal dit een hint zijn naar een grote act of moeten we er niks achter zoeken?
Denk eerder onderdeel van een stukje rebranding, nieuw logo, nieuwe lay-out, nieuwe slogan.
Werken aan meer herkenning en opnieuw definiƫren van je plek in het festival-landschap.

Hmm in de nieuwsbrief sluiten ze af met: ā€˜en onthoud life is live’

Zal dit een hint zijn naar een grote act of moeten we er niks achter zoeken?
Zou toch een domper zijn als ze met deze slogan wederom met Calvin Harris aan zouden komen :ROFLMAO:

• Haha
Waarderingen: ChrisV
Als er nu geen rocknamen komen, zo'n trailer zit vol met rockbands, moshpits en mensen die uit hun plaat gaan. Terwijl Pinkpop elk jaar vol zit kabbelbandjes en singer/songwriters. Minimaal 1 rockheadliner (Foos?!) zit er echt wel tussen.
(Zelfde dat festivals altijd de beelden van brandende fakkels in het publiek en crowdsurfers laten zien, terwijl dat helemaal niet mag.)

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Er touren ook niet echt drie grote rockbands voor mijn gevoel. Werchter heeft ook alleen The Cure staan. Daar gaat naast The Cure en de Foo's nog een popnaam bijkomen.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje en elo
Er gelooft toch niemand dat we 3 rockbands krijgen bovenaan de affiche of wel? Zou echt tegen hun beleid van de laatste jaren in zijn. Maarja... als het aanbod er is?
Dat zou mij enorm verbazen. Drie rock headliners zou mij ook eerder afstoten dan aantrekken.
Ben benieuwd en ik hoop ook vooral dat Pinkpop in het geheel gaat proberen te moderniseren, terrein, tijden, etc.

Users who are viewing this thread