Pinkpop 2026

Die heeft de popheadliner van Classic mogen inzien. We vestigen nu onze hoop op een vette popnaam op de zaterdag.
Ik blijf bij The Cure-GnR-FF.

Ik hoop een beetje op Turnstile als konijn uit de hoge hoed (niet als headliner btw), maar vermoed dat als die in NL komen dat Lowlands er mee vandoor gaat, aangezien ze alleen nog twee augustus data hebben.

Voelt wel een beetje als een ietwat oubollig headliner trio. Zou er persoonlijk wel blij mee zijn als ik een weekend zou gaan (The Cure en FF).
Maar hebben ze niet ooit aangegeven dat ze zich ook willen gaan richten op een nieuwe generatie?

Dan zou the Cure, FF (of G&R) + een popheadliner iets logischer zijn.

Ik hoop een beetje op Turnstile als konijn uit de hoge hoed (niet als headliner btw), maar vermoed dat als die in NL komen dat Lowlands er mee vandoor gaat, aangezien ze alleen nog twee augustus data hebben.
Hier gok ik ook op! Is natuurlijk een top drietal.. waarbij de weekendtickets in een zucht en scheet weg zijn!

Voelt wel een beetje als een ietwat oubollig headliner trio. Zou er persoonlijk wel blij mee zijn als ik een weekend zou gaan (The Cure en FF).
Maar hebben ze niet ooit aangegeven dat ze zich ook willen gaan richten op een nieuwe generatie?

Zou het persoonlijk wel jammer vinden. Een dagje Landgraaf voor The Cure is net te ver, dan moet er nog een mooi dagprogramma aanhangen. GnR is vergane florie en de Foo's hoef ik niet zo nodig te zien.

Wel een lineup waar vele anderen blij mee zullen zijn. Mag het volgend jaar wel wat meer de popkant op als die namen touren.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Hier gok ik ook op! Is natuurlijk een top drietal.. waarbij de weekendtickets in een zucht en scheet weg zijn!
En dan kunnen ze als noord afsluiter in combinatie met het dagprogramma natuurlijk nog altijd jonge opkomende artiesten zetten die in de toekomst kunnen headlinen. Ik vind het persoonlijk ook wel te 'oud' allemaal maar beter dan de laatste 2 jaren en ik zoubook wel een weekendicket kopen. Maar dan is er natuurlijk niks van popheadliner en daar gaan er hier enkele niet mee tevreden zijn.

• Winning
Waarderingen: brutus257

Denk zelf dat ze de afgelopen 2 edities al genoeg schade hebben geleden aan de popheadliners, Ticketverkoop maar ook catering omzet..
En volgens mij hoorde ik dat the cure ook goed zat bij jong publiek?

Ben iig enorm benieuwd, de style.. de video, alles lijkt weer wat terug te gaan naar de glorie tijden!

• Leuk
Waarderingen: Rick1617899545
Denk zelf dat ze de afgelopen 2 edities al genoeg schade hebben geleden aan de popheadliners, Ticketverkoop maar ook catering omzet..

Ben iig enorm benieuwd, de style.. de video, alles lijkt weer wat terug te gaan naar de glorie tijden!
En persoonlijk vind ik het hoog tijd dat Pinkpop weer terug gata naar die tijd, en zich niet probeert te spiegelen aan bijv eeen Rock Werchter. Pinkpop is altijd al een andere type festival geweest dan RW.
Eens dat ze moeten verjongen maar of dat met pop headliners moet gebeuren is nog maar de vraag

Hmm in de nieuwsbrief sluiten ze af met: ‘en onthoud life is live’

Zal dit een hint zijn naar een grote act of moeten we er niks achter zoeken?

Voor mij was juist een reden om Pinkpop een beetje vaarwel te zeggen de afgelopen paar jaar, het ontbreken van nieuwe "relevante" namen. niet zo zeer de aanwezigheid van popnamen.

Het gaat mij ook niet zo zeer om Popnamen, maar meer dat het been there, done that namen zijn. Zou het wel leuk vinden als er minstens één headliner is die redelijk nieuw is.

Maar ik ben het wel eens dat je met deze drie headliners waarschijnlijk een goede verkoop gaat hebben qua weekendkaarten. Je spreekt er alleen denk ik niet echt een nieuwe generatie mee aan, maar vooral de oudgediende.

Ben ik met je eens hoor. Maar van de beschikbare pop-namen die op tour zijn zit er tot nu toe niet echt 1 tussen die echt een grote headliner is.
Daarom gok ik nu op het rock trio.

• Leuk
Voor mij was juist een reden om Pinkpop een beetje vaarwel te zeggen de afgelopen paar jaar, het ontbreken van nieuwe "relevante" namen. niet zo zeer de aanwezigheid van popnamen.

Het gaat mij ook niet zo zeer om Popnamen, maar meer dat het been there, done that namen zijn. Zou het wel leuk vinden als er minstens één headliner is die redelijk nieuw is.

Maar ik ben het wel eens dat je met deze drie headliners waarschijnlijk een goede verkoop gaat hebben qua weekendkaarten. Je spreekt er alleen denk ik niet echt een nieuwe generatie mee aan, maar vooral de oudgediende.
Ja, The Cure en FF zijn keurige namen. Maar beide heb ik al minimaal drie keer gezien. Dan heeft The Cure nog wel steengoed nieuw werk, maar Dave Grohl heb je na anderhalve keer wel gezien (tenzij je groot fan bent).

Ik denk overigens alsnog niet dat de kaarten wegvliegen, of die 3e headliner moet heel bijzonder zijn.

• Leuk

Users who are viewing this thread