Pinkpop 2026

het is wel de tijd om Ticketmaster pagina van Pinkpop in de gaten te houden op veranderingen, sociale kanalen van Pinkpop op 'spontane filmpjes' waar mogelijk hints in verstopt zitten of Spotify activiteiten, zoals een Pinkpop 2026 lijst. Misschien zelfs een update van de app, om inschrijving voor een presale te starten...

leuke tijd

Wat mij betreft mogen ze die hele gouden tip in de prullenbak gooien, namen willen we zien! Dat ze wachten op groen licht van de laatste headliner is prima maar ze weten toch inmiddels ook wel wanneer dit groene licht er is.... Geef ons gewoon een datum of een kleine teaser....

Je had geen zin in een goede zinsopbouw zonder spellingfouten?!
Zinsopbouw is de manier waarop woorden en zinsdelen worden gestructureerd om betekenisvolle zinnen te vormen.
Zowel 'spellingsfouten' als 'spellingfouten' zijn correct en betekenen hetzelfde: fouten tegen de regels van het spellen.
😉

Helaas doet mijn humor het hier niet zo goed, dus dan maar een serieus bericht. Gisteren besloten dat we met een grote groep naar BKS en niet naar PP gaan. Zelf had ik al kaartjes en aangezien er plannen voor de zomer gemaakt moeten worden is nu die keuze door meerdere gemaakt.
Ik heb PP nog niet afgeschreven, maar het blijkt dat ze echt op moeten schieten, want anders verliezen ze echt veel aan andere festivals. Niet iedereen kan zo lang wachten en gaat naar meerdere festivals!

Zinsopbouw is de manier waarop woorden en zinsdelen worden gestructureerd om betekenisvolle zinnen te vormen.
Zowel 'spellingsfouten' als 'spellingfouten' zijn correct en betekenen hetzelfde: fouten tegen de regels van het spellen.
😉
jij schreef zins_opbouw (met een spatie), maar laat maar joh is toch te flauw aan het worden

wat zou een sfeerbeheer daar aan moeten doen :ROFLMAO: ?!! en neem niet alles zo serieus joh, het is weekend!!!
Ik vind dit soort gedrag altijd zo vermoeiend. Eerst een uitlokkende mening droppen over het voorkomen van een artiest of diens discografie alsof iedereen weg zou rennen na een nummer. Om vervolgens als je terecht een tegenreactie krijgt te gaan beweren dat de ander weer te serieus reageert. Prima om je mening op een constructieve manier te delen maar dat kan ook op een gezellige manier. Dan gaat het ook niet ten koste van mensen die ook op hun manier enthousiast willen worden voor dit mooie feest.

Dat gezegd hebbende: doe mij maar Sabrina Carpenter als derde headliner. Volgende week doet zij haar laatste show van haar huidige tour. Misschien gaat zij daarna wel de nieuwe tour lossen inclusief Pinkpop? We weten dat ze al festivals doet volgend jaar.

Ben ook wel even aan het nadenken geslagen over die pop-headliner. Ik kan mijn nog niet echt veel headlinerwaardige acts verzinnen die nog niets aangekondigd hebben en ook nog eens realistisch zijn. Misschien komt het overeen met een van de laatste headliners van Werchter maar wat ik daarvan begreep was dat ook weer een niet verassende naam. Toch niet alsnog Benson Boone.

Denk toch eerder aan een naam die nog nergens is aangekondigd. Want daar lijkt het nu gewoon op dat één artiest het tegen houdt. Foo Fighters doet dat niet en The Cure ook niet, dus als die twee er staan, dan is de derde naam een popnaam die nog de aankondiging blokkeert...

• Cool
  • Leuk
Waarderingen: Mar en DennisvdBr

Users who are viewing this thread