Pinkpop 2026

We wachten dus op groen licht van de 3e headliner? Maar dat betekend dus ook dat de overige 2 headliners akkoord zijn gegaan met het wachten met aankondigen???🤨
Ik dacht altijd dat bands/artiesten dit enigzins zelf bepalen.

We wachten dus op groen licht van de 3e headliner? Maar dat betekend dus ook dat de overige 2 headliners akkoord zijn gegaan met het wachten met aankondigen???🤨
Ik dacht altijd dat bands/artiesten dit enigzins zelf bepalen.
Zullen Pinkpop wel begrijpen zeker? Als je dat goed kan staven.

Het is ook wel echt hele slechte muziek en na een nummertje moet je dan ook hard wegrennen.
Ieder zijn smaak natuurlijk, maar deze formulering vind ik al veel minder polariserend dan die van festivaltime; ging me vooral over de toon. Je kan het helemaal niks vinden en niet begrijpen dat anderen het wel goed vinden, maar daarom hoef je die artiesten en anderen hun smaak niet onrespectvol te bejegenen 😇

Echt zo vermoeiend dat (veel) vrouwelijke artiesten steeds maar worden weggezet als Disney sterretjes. Of je nou serieus bent of niet. Maar het is gelukkig wel een lekker wijf, dat scheelt al!

• Leuk
Waarderingen: elo
Die 3de die in 1 keer wilt lossen kan dan even goed Mumford zijn waarbij Werchter een exclusive van een week had? Zo een dingen gebeuren toch nog? (Waarom je dat bij deze zou willen is een andere vraag)

Ik meen me te herinneren dat Lenny Kravitz een grotere kans was voor CAS (of welk ander NL festival?) dan voor Pinkpop. Ik neem dan aan dat we het volgende week zullen te weten komen? 😇

Ieder zijn smaak natuurlijk, maar deze formulering vind ik al veel minder polariserend dan die van festivaltime; ging me vooral over de toon. Je kan het helemaal niks vinden en niet begrijpen dat anderen het wel goed vinden, maar daarom hoef je die artiesten en anderen hun smaak niet onrespectvol te bejegenen 😇
Van mij mag hier wel een stevigere reactie op komen vanuit sfeerbeheer. Het is een reeks seksistische en denigrerende opmerkingen zonder enige toegevoegde waarde over die artiesten of Pinkpop. Als dit het enige is dat je te melden hebt mag je van mij wegblijven.

Watheb jij met kleutermuziek
Niks,.het gaat erom dat zij nog geen data heeft staan. Dat zou je ook gesnapt hebben als je de hele discussie hier had gelezen vannacht in plaats van zo'n opmerking te plaatsen....
Sabrina Carpenter is al ontkracht door @jimmywe Gaat om een andere act zonder data.

Van mij mag hier wel een stevigere reactie op komen vanuit sfeerbeheer. Het is een reeks seksistische en denigrerende opmerkingen zonder enige toegevoegde waarde over die artiesten of Pinkpop. Als dit het enige is dat je te melden hebt mag je van mij wegblijven.
Het zijn Disneysterren en over het algemeen hebben ze hoge, in mijn ogen/oren, piepstemmetjes en staan ze wulps te doen op het podium, wat zou een sfeerbeheer daar aan moeten doen :ROFLMAO: ?!! en neem niet alles zo serieus joh, het is weekend!!! 🍻🍻🍻

Precies dat!

En dan ook nog met spellingsfouten en een belabberde zinsopbouwen.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Joslittel

Users who are viewing this thread