Pinkpop 2026

Omdat die derde naam alles tegelijk wil lossen op een eigen gekozen tijdstip.
Als het Oasis blijkt te zijn, heb ik daar geen moeite mee. Dan wil ik ze zelfs een kliko vol blauwe M&M's in hun kleedkamer komen brengen.

Het vastleggen van die band is overigens wel de makkelijkste manier om binnen een uur tot op de laatste kaart uitverkocht te raken. Zelfs als voor de rest van de programmering dan drie dagen lang Joost optreedt 😉

• Haha
Waarderingen: hersenscheetje
Als het Oasis blijkt te zijn, heb ik daar geen moeite mee. Dan wil ik ze zelfs een kliko vol blauwe M&M's in hun kleedkamer komen brengen.

Het vastleggen van die band is overigens wel de makkelijkste manier om binnen een uur tot op de laatste kaart uitverkocht te raken. Zelfs als voor de rest van de programmering dan drie dagen lang Joost optreedt 😉
Dat zou mooi zijn, als ze Joost maar thuis laten in z'n blauwe M&M pakje.
Tenzij ze hem in die kliko stoppen natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: colette283 en BvdS
Alsjeblieft niet. Heb dat filmpje met dat NL meisje gezien. Die is nog slechter bij stem dan Madonna.
Zara stond samen met onder andere JP Cooper in het voorprogramma bij Ed Sheeran destijds in Lissabon. En was toch een goede show wat Zara daar had neergezet. Maar dat is toch geen headliner of wel dan?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje en EFDEE
Zara stond samen met onder andere JP Cooper in het voorprogramma bij Ed Sheeran destijds in Lissabon. En was toch een goede show wat Zara daar had neergezet. Maar dat is toch geen headliner of wel dan?
Luister maar eens naar dat filmpje, dan hoor je haar even zingen zonder autotune. 🙂

De logica van aankondigen is me wel vaker ontgaan bij PP dus ik kijk nergens meer van op maar zoals Jimmy t zegt klinkt wel logisch ook vanuit PP beredeneerd...
dat denk ik ook, vanuit Pinkpop/Mojo point of view is er niets onlogisch aan de hand, gewoon geduld hebben en er komt een Pinkpop waardig affiche aan ( ben ik van overtuigd 😉 )

• Leuk
  • 100
Waarderingen: brutus257 en jeff250381
dat denk ik ook, vanuit Pinkpop/Mojo point of view is er niets onlogisch aan de hand, gewoon geduld hebben en er komt een Pinkpop waardig affiche aan ( ben ik van overtuigd 😉 )
Kunnen we hier nog even los over die derde headliner....
🤔🤔

Ik vind het toch wel bijzonder dat wanneer je bovengemiddeld geïnteresseerd bent in festivals (want dat ben je als je op dit forum actief bent), je Fontaines DC niet kent. Het is niet mijn muziek, maar daar kun je toch al 3 jaar niet meer omheen?
Interesse hebben in festivals....in dit geval Pinkpop staat niet gelijk aan interesse hebben in een specifieke band of artiest. Als een bepaalde band of artiest vaak genoemd wordt dan ga ik wel luisteren of het mijn ding is. Daardoor weet ik dat FDC, Arcade Fire, Spinvis, The XX, The last dinner party en FATM mij niet liggen.

• Leuk
Waarderingen: jeff250381

Users who are viewing this thread