Pinkpop 2026

DTRH komt volgende week met nieuws. Dus Pinkpop zal inderdaad wel laatste week november zijn.

Eerste namen dus vermoedelijk pas na verkoop Werchter.

Wtf.
CAS ook volgende week.... Starten al die "grotere" festivals in dezelfde week met hun verkoop dan....?

Helemaal eens hiermee! Ik verbaas me er heel sterk over dat The War On Drugs nog steeds genoegen neemt met een positie als sub. Ik vond TWOD mogelijk nog beter dan Pearl Jam op deze dag en dat wil heel wat zeggen. Als TWOD dit jaar effectief geboekt wordt als sub voor The Cure en dan daarvoor nog A Perfect Circle (waar het toch op begint te lijken) dan is dit bij uitstek de meest memorabele festivaldag van het jaar, op voorhand al.
Zullen we dan maar war on drugs opschrijven? Nu al zin in weer🙌🙌

Misschien moet de temperatuur dan nog wat omhoog met Zara Larsson haar nieuwe album/tour.🌞

Door festileaks werd ze getipt als mogelijke headliner.

Maar of daar de koorts van gaat zakken?🌡️
Ze heeft best leuke liedjes en anders is zij ontzettend leuk om gewoon naar te kijken…..

Moet bekennen de vorige dat zij er was, was het wéér heet en mijn zwager wilde in het voorvak maar door mij ging ons groepje er niet in. Later spijt natuurlijk.

Toen had ik bedacht om dat goed te maken met kaartjes toen zij in NLging optreden in AFAS en dat heb ik geweten….Op Pinkpop waren er natuurlijk praktisch alleen volwassenen maar de rij in AFAS maakte meteen goed duidelijk dat wij niet helemaal de doelgroep waren, wij waren een van de weinige (oudere) mannen op wat vaders na die met de dochters mee gingen. Toch een klein beetje ongemakkelijk..

Als ik het goed heb willen ze al hun headliners tegelijk bekend maken, omwille van de voorverkoop. Dat iedereen direct het correcte en complete beeld krijgt.
Dat kan toch, net als Rock Werchter doet, verspreid voor de voorverkoop?

Als ik het goed heb willen ze al hun headliners tegelijk bekend maken, omwille van de voorverkoop. Dat iedereen direct het correcte en complete beeld krijgt.
Dan zou je bijna zeggen dat nog niet alles rond is met de headliners?

Users who are viewing this thread