Denk dat het bij mij vooral komt, omdat het een forum is en mijn Rotterdamse spreektaal dan naar voren komt haha.is dat tegenwoordig echt normaal?
om ipv eens of ns ;"is" te schrijven?
het zelfde zie ik bij mijn/mn dat mensen "men" schrijven
ben ik nou een oude zeur of is t vreemd om een woord af te korten door een ander woord dat evenveel letters heeft maar wel een andere betekenis heeft!?
Zo kan ik me weer ergeren een zinnen die niet beginnen met een hoofdletter of t i.p.v. het
Het ging mij inderdaad meer om die oeverloze "wie?" comments. Ik luister de muziek bijna nooit, maar als je regelmatig op Festileaks zit, of de Europese festivals een beetje volgt kon je eigenlijk al niet meer om haar heen.Nou ja eerlijk, wij luisteren voornamelijk Studio Brussel. En ik zal haar vast wel voorbij hebben horen komen en andere die genoemd worden. Maar het is nu niet altijd zo dat er bij de naam een belletje gaat rinkelen. Soms als ik dan nummers luisteren via Spotify is het wel va o die. En nogmaals dat is echt niet alleen bij Sabrina zo hoor. En daar zal ik niet de enige in zijn die dat heeft hoor.