Pinkpop 2026

Raye zou wel noord afsluiter of sub zijn inmiddels toch?
Haar nieuwe single gaat ook echt goed

Ik vraag me wel is af of mensen die Sabrina Carpenter niet kennen, überhaupt nog wel bezig zijn met nieuwe muziek en wel is uit hun bubbel komen.

Want nee ik vind het ook geen leuke muziek, maar als je 3FM, 3voor12 of OOR volgt en bezig bent met festivals, muzieklijsten of nieuwe albums dan moet deze naam toch meerdere keren voorbij zijn gekomen.

Prima headliner trouwens voor Pinkpop.
is dat tegenwoordig echt normaal?

om ipv eens of ns ;"is" te schrijven?
het zelfde zie ik bij mijn/mn dat mensen "men" schrijven

ben ik nou een oude zeur of is t vreemd om een woord af te korten door een ander woord dat evenveel letters heeft maar wel een andere betekenis heeft!?

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Angry Clint Eastwood GIF

Grapje, ik voel je best wel.

Ik vraag me wel is af of mensen die Sabrina Carpenter niet kennen, überhaupt nog wel bezig zijn met nieuwe muziek en wel is uit hun bubbel komen.

Want nee ik vind het ook geen leuke muziek, maar als je 3FM, 3voor12 of OOR volgt en bezig bent met festivals, muzieklijsten of nieuwe albums dan moet deze naam toch meerdere keren voorbij zijn gekomen.

Vraag ik me wel echt vaak af. Snap dat t je muziek niet is, maar als je echt met festivals bezig bent dan heb je bepaalde namen echt wel voorbij horen komen. Ik ben zelf ook echt enorm gek van muziek festivals en concerten, maar toch heb ik soms moeite om van het oude vertrouwde af te stappen en nieuwe dingen een kans te geven. Volgens mij is dat hier ook wel vaker het geval.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Vraag ik me wel echt vaak af. Snap dat t je muziek niet is, maar als je echt met festivals bezig bent dan heb je bepaalde namen echt wel voorbij horen komen. Ik ben zelf ook echt enorm gek van muziek festivals en concerten, maar toch heb ik soms moeite om van het oude vertrouwde af te stappen en nieuwe dingen een kans te geven. Volgens mij is dat hier ook wel vaker het geval.
Ik sta echt open voor alle nieuwe muziek maar soms is het niet bij te houden wat binnen de 'nieuwe generatie' opeens explodeert tot headliner met amper een album op zak. Helpt niet mee dat ik bijna geen radio luister maar vooral binnen mijn eigen Spotify en festival bubbel zit. Dus ja, als ik voor mezelf spreek dan komen ook voor mij de Roans en Carpenters uit het niets.

• Leuk
Waarderingen: Maria en brutus257
Krijg een apart signaal van David Lee Roth met zwart/wit foto en roze beenwarmers.

Binnenkort wordt tour bekend gemaakt en aan reacties te zien Pinkpop???

Krijg een apart signaal van David Lee Roth met zwart/wit foto en roze beenwarmers.

Binnenkort wordt tour bekend gemaakt en aan reacties te zien Pinkpop???
neem aan een tour binnenkort, hij zegt "winter tour dates, Coming soon"

Gelukkig is Pinkpop in de zomer 😉

Ik sta echt open voor alle nieuwe muziek maar soms is het niet bij te houden wat binnen de 'nieuwe generatie' opeens explodeert tot headliner met amper een album op zak. Helpt niet mee dat ik bijna geen radio luister maar vooral binnen mijn eigen Spotify en festival bubbel zit. Dus ja, als ik voor mezelf spreek dan komen ook voor mij de Roans en Carpenters uit het niets.
Dat kan natuurlijk helemaal zo zijn. En vermoedelijk is het dan ook niet helemaal je ding, wat natuurlijk ook helemaal prima is. Ik begrijp dat, bijvoorbeeld, Sleep Token en Bad Omen grotere namen zijn in het wat hardere segment. Daar hoorde ik op dit forum voor het eerst over, en zou ik niet herkennen als ze ergens spelen. Ik denk dat vooral de vermoeidheid hier bestaat uit dat iemand dan "wie?" plaatst. Dat is inmiddels zelfs voor Pinkpopbegrippen achterhaald ;).

Ik luister nooit radio maar namen als Chapell en Sabrina landen hier toch ook uiteindelijk wel hoor. Maar het is maar net welke bubbel je in zit, ik krijg ook lang niet alle nieuwe hypes mee, zoals die Alex Warren die opeens 2 ziggo's verkoopt.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik luister nooit radio maar namen als Chapell en Sabrina landen hier toch ook uiteindelijk wel hoor. Maar het is maar net welke bubbel je in zit, ik krijg ook lang niet alle nieuwe hypes mee, zoals die Alex Warren die opeens 2 ziggo's verkoopt.
Denk ook daarvan dat je heel wat wel eens voorbij hebt horen komen als je de vijf meest geluisterde liedjes op spotify luistert.

Het kabbelt lekker voort zo Spotify! Alles in een prima rustig tempo, lekker voor thuis op de bank! Helemaal goed natuurlijk maar ik vraag mij oprecht af als dit 1,5 uur op de mainstage nog vermakelijk is? Of dat het niet snel saai wordt? Ik snap best dat mensen dit tof vinden hoor! Ben bang dat de dutch disease hier snel de overhand neemt. En eerder werd de opmerking gemaakt dat iemand nog nooit van haar gehoord had! En vind ik niet z'n rare opmerking. Als voorbeeld het clubje van 35 man waarmee mij jaarlijks naar pinkpop gaan had een enkeling van haar gehoord. En de leeftijd varieert van 22 tot 47! Snap dat geen helder beeld geeft van haar werkelijke populariteit. En mocht zij komen gaan we het gewoon even checken .
Ik kan eerlijk gezegd ook geen nummer van haar opnoemen. Vast wel als ik het hoor, naar dat zegt al genoeg over hoe weinig indruk ze maakt. Met Pink had ik ook niks, maar kon er vooraf af zo meerdere titels van noemen. En ze bleek echt een gave show te brengen. Voor mij dé verrassing van PP dat jaar. Afgelopen jaar was dat The Warning. Nooit eerder van gehoord, maar echt tof. En het oog wil ook wat 🙂

Nou ja eerlijk, wij luisteren voornamelijk Studio Brussel. En ik zal haar vast wel voorbij hebben horen komen en andere die genoemd worden. Maar het is nu niet altijd zo dat er bij de naam een belletje gaat rinkelen. Soms als ik dan nummers luisteren via Spotify is het wel va o die. En nogmaals dat is echt niet alleen bij Sabrina zo hoor. En daar zal ik niet de enige in zijn die dat heeft hoor.

is dat tegenwoordig echt normaal?

om ipv eens of ns ;"is" te schrijven?
het zelfde zie ik bij mijn/mn dat mensen "men" schrijven

ben ik nou een oude zeur of is t vreemd om een woord af te korten door een ander woord dat evenveel letters heeft maar wel een andere betekenis heeft!?
Dus ik heb in de toekomst geen gehoorapparaat nodig.
Het ligt hem dus aan de vocabulaire capaciteit van de nieuwe generatie???

Users who are viewing this thread