Pinkpop 2026

Verschilt natuurlijk per drug, pilletje in de mik moeten ze lekker zelf weten en heb je weinig last van maar die doorgesnoven lui die je ook steeds vaker ziet vind ik dood eng. Maarja dat is mijn zegje over dit onderwerp. Ladderzatte lui die kunnen ook verschrikkelijk zijn inderdaad. Gewoon een beetje normaal doen is het beste advies
Zeker eens ja, ik heb zelf gewoon op festivals nog weinig overlast ervaren van drugsgebruik, en van lamme figuren wel. Alcohol is natuurlijk ook salonfähiger (en legaal te verkrijgen). Dus ook ergens wel logisch dat overlast door alcohol vaker voorkomt.

In het verhaal op instagram staan hints. De eerste vertaald: tweede keer op rock in rio lisbon.
Katy Perry heeft daar een keer vaker gestaan zover ik kan vinden, en ook redelijk overeen komt met de 2e hint: Emoji van bubbels, regenboog, vlinder en snoep, als ik iig denk aan Katy Perry
Hmmm, hier word ik minder warm van, al wisten we al van haar als optie

Hmmm, hier word ik minder warm van, al wisten we al van haar als optie
Ja klopt maar het maakt haar komst wel iets minder waarschijnlijk, want in de post van Rock in Rio Lisbon staat heel groot 20.6 dus voor de zaterdag van Pinkpop. De Donderdag staat Perry nog in Santiago. Áls ze komt, is het op zondag

• Pray
Waarderingen: MadMandra27
Maar is het de line-up van Pinkpop die veranderd is of is het de trouwe bezoeker die minder heeft met de hedendaagse (pop)muziek?
Want als ik naar de line-ups uit bijvoorbeeld 2004 kijk van PP, was het toen ook al vrij veel pop en chaotisch. Dus ik denk dat Pinkpop qua line-up niet heel erg veranderd is. Wel heb ik het idee dat ze laatste jaren vaak verkeerde keuzes hebben gemaakt en als mosterd na de maaltijd artiesten hebben geboekt.

Daarnaast is het ook wel logisch dat je bezoekers veranderen. Het probleem bij Pinkpop is alleen, dat er voor mijn gevoel weinig nieuwe trouwe bezoekers bijkomen. Terwijl dat bij andere festivals wel gebeurt. Op een Lowlands of DTRH loop ik voornamelijk tussen de 20 tot 30 jarige. En die generatie koestert dat festival enorm. Ik mis dat soort groepen toch wel op een PP.

Zeker eens ja, ik heb zelf gewoon op festivals nog weinig overlast ervaren van drugsgebruik, en van lamme figuren wel. Alcohol is natuurlijk ook salonfähiger (en legaal te verkrijgen). Dus ook ergens wel logisch dat overlast door alcohol vaker voorkomt.
Ik ben regelmatig op harmony of hardcore geweest! En daar is het ieder jaar feest met van die doorgesnoven gasten, die het hele jaar in de sportschool zitten! Die klappen elkaar zonder pardon de hersens in. Ik vind dat het niet zoveel uitmaakt of iemand dronken is straks staat van het een of ander. Doe gewoon een beetje lief!

Ik ben regelmatig op harmony of hardcore geweest! En daar is het ieder jaar feest met van die doorgesnoven gasten, die het hele jaar in de sportschool zitten! Die klappen elkaar zonder pardon de hersens in. Ik vind dat het niet zoveel uitmaakt of iemand dronken is straks staat van het een of ander. Doe gewoon een beetje lief!
Ja, dat was een beetje mijn punt. Ik denk dat ik persoonlijk gewoon weinig irritante drugsgebruikers ben tegengekomen op de festivals die ik bezoek, maar als dat meer de norm wordt, volgt dat ongetwijfeld.

Gewoon lief doen lijkt mij heel goed!

• Leuk
Waarderingen: jeff250381
Pinkpop 2004 en 2005 waren dan ook dramatische jaren qua line-up en bezoekers. Daarom is 2006 het programmabudget enorm verhoogd en stonden daar opeens de RHCP's als headliner.
Ja 2004 was inderdaad geen beste line-up, maar ook die van 2006 is alles door elkaar, van Blof tot Tool tot Nickelback.
Het fijne van PP vind ik juist dat deze gemiddelde bezoeker geen drugs nodig heeft om het dagprogramma in z'n geheel mee te maken. Zo dragen we ook weer een beetje bij aan het binnen de perken houden van de keiharde criminele wereld die achter al die drugshandel zit.
Hmmm heb op Pinkpop meer last gehad van mensen doordat ze onder invloed waren dan in alle jaren op LL. Best wat asociale dingen gezien helaas op PP door alcoholgebruik.

149 pagina's fantastische namen, om dan op de 150e te beseffen dat Pinkpop het gaat moeten doen met Katy Perry, Mumford & Sons en 21 Pilots.

Bon, terwijl jullie achter brandende toortsen zoeken, vertrek ik al uit dit topic.

Alles ligt al lang vast denk ik. Grootste reden waarom heel veel festivals al zo vroeg naar buiten zijn gekomen.
Ja dat lijkt mij ook! Wat ik wilde zeggen dat er nog niks 100.procent zeker is van wat wij hier allemaal roepen. Het zou mij niks verbazen als ze bijvoorbeeld The Cure ook niet hebben. Maar met twee popnamen komen bijvoorbeeld!

Users who are viewing this thread