Pinkpop 2026

Los daarvan denk ik niet dat ze volgend jaar gaan touren hoor. SOAD mogen we hopelijk wel noteren?

Los daarvan denk ik niet dat ze volgend jaar gaan touren hoor. SOAD mogen we hopelijk wel noteren?
Kan me niet zo goed voorstellen dat SOAD op Pinkpop staat eigenlijk, die willen max 10 shows doen en er zullen tientallen Europese festivals staan te springen om ze een headline spot aan te bieden gezien ze 9 jaar niet in Europa zijn geweest. Op Pinkpop zie ik ze niet headlinen dus lijkt me logischer dat ze ergens anders staan. Genoeg alternatieven in het Pinkpop weekend.

Kan me niet zo goed voorstellen dat SOAD op Pinkpop staat eigenlijk, die willen max 10 shows doen en er zullen tientallen Europese festivals staan te springen om ze een headline spot aan te bieden gezien ze 9 jaar niet in Europa zijn geweest. Op Pinkpop zie ik ze niet headlinen dus lijkt me logischer dat ze ergens anders staan. Genoeg alternatieven in het Pinkpop weekend.
Denk dat SOAD ondanks dat ze eerder 3fm stage af hebben gesloten, nog best als headliner kan. In het kader van, afstappen van 1 enorme naam en wat opvulling. SOAD met twee sterke namen eronder lijkt mij top (top geen hint naar TOP ;)).

Of ze kiezen voor 10 landen voor die 10 shows. Dan is het per land kiezen of het een zaal , een stadion (als ze dat vol kunnen krijgen) of een festival wordt. Ik weet niet of ze warme gevoelens hebben voor de Benelux, maar ik hoop stiekem wel echt dat ze hier in de regio een festival willen doen...

Of ze kiezen voor 10 landen voor die 10 shows. Dan is het per land kiezen of het een zaal , een stadion (als ze dat vol kunnen krijgen) of een festival wordt. Ik weet niet of ze warme gevoelens hebben voor de Benelux, maar ik hoop stiekem wel echt dat ze hier in de regio een festival willen doen...
Mijn gok is RW en een Nederlandse zaalshow (ziggo/gelredome ofso) maar we gaan het zien.

Is Demi Lovato een naam voor Pinkpop? Komt met een nieuw (pop) album
Ik vrees dat zij idd een naam is voor Pinkpop, maar hoop dat dan eerder MCR hun voorkeur uitdraagt. Zal wel een serieus prijsverschil tussen zitten, maar zelfs een Benson Boone of Sombr vind ik nog wat beter dan haar toch wel platte popmuziek. Of ze zou een nieuwe richting moeten in geslaan zijn. Is er een indicatie daarnaast dat ze naar de EU zou komen?

Bands met nieuw muziek die graag zou zien

Ghost
Sleep Token
Machine Gun Kelly
Turnstile
Yungblud
Rise against
Good Charlotte
The summer set
Michael clifford

Albums komende weken

The Rasmus
Three Days Grace
Yellowcard

Laatst bewerkt:
Bands met nieuw muziek die graag zou zien

Ghost
Sleep Token
Machine Gun Kelly
Turnstile
Yungblud
Rise against
Good Charlotte
The summer set
Michael clifford

Albums komende weken

The Rasmus
Three Days Grace
Yellowcard
Turnstile is met dat laatste werk toch wat meer salonfähig geworden? Zou het een heel toffe boeking vinden. Vrees echter dat DTRH of een van de andere ermee aan de haal gaat

Turnstile is met dat laatste werk toch wat meer salonfähig geworden? Zou het een heel toffe boeking vinden. Vrees echter dat DTRH of een van de andere ermee aan de haal gaat
Hebben eerder op Pinkpop gestaan. Als het agendatechnisch redelijk uitkomt, zet Mojo die op Pinkpop verwacht ik.

Hebben eerder op Pinkpop gestaan. Als het agendatechnisch redelijk uitkomt, zet Mojo die op Pinkpop verwacht ik.
Ja, maar soms lijkt het ook een beetje dat bands nog wat "fladderen", dan kunnen ze wat kleiner nog best op Pinkpop, Idles bijvoorbeeld. Als ze dan wat groter worden, lijken de hogere spots op DTRH, BKS of Lowlands toch wat meer voor de hand liggend.

Dagje met Turnstile, iets Korn achtigs en SOAD lijkt mij voor gitarenminded pinkpoppubliek best een schot in de roos

• Leuk
Waarderingen: Cootje en Mark's Kal
Ja, maar soms lijkt het ook een beetje dat bands nog wat "fladderen", dan kunnen ze wat kleiner nog best op Pinkpop, Idles bijvoorbeeld. Als ze dan wat groter worden, lijken de hogere spots op DTRH, BKS of Lowlands toch wat meer voor de hand liggend.

Dagje met Turnstile, iets Korn achtigs en SOAD lijkt mij voor gitarenminded pinkpoppubliek best een schot in de roos
Ik denk inderdaad dat Turnstile volgend jaar in Augustus rondje Europa doet. Als laatste band in Bravo/Heineken op Lowlands zou best goed werken.

Sleep Token, Bad Omens of Falling In Reverse dan voor “iets Korn achtigs”. Wellicht Bad Omens grootste kans. Zou ik dikke prima vinden 👍

Users who are viewing this thread