Pinkpop 2026

Even opnemen voor Tate: in het Sportpaleis was ze echt stukken beter dan op Pinkpop. Maar alleen omwille van haar idolate fans gaan we niet nog eens naar een los concert van haar gaan, azo tuuten dat die meisjes deden :ROFLMAO:

Wrestle Lucha Libre GIF by DrSquatchSoapCo

Zonder kampen te creëren ben ik het hier wel mee eens!
Na jaren dit forum te hebben meegelezen en hier en daar wat geplaatst is de lol ervoor mij ook wat af, discussies mogen er uiteraard zijn..
Maar de negativiteit die bepaalden hier naar voren brengen verpest het enorm!

Waar eerder dit forum was bedoeld voor leaks en vooral met elkaar kletsen over wat pinkpop zo mooi maakt!

Dat dit op Facebook gebeurt is logisch (Werchter is beter, gelukkig ga ik naar graspop, volgende headliner is K3, alweer "".)
Maar hier op dit forum genaamd Pinkpop 2026 opmerkingen als kleedjes publiek, tokkies, kut terein, kut line-up, artiesten opperen die de pinkpopper gelieve niet ziet, terwijl degene die hem oppert niet of nauwelijks naar pinkpop gaat! Dan worden mensen als Dennis nog eens neergesabeld (met als positief ondertoontje dat pinkpop blij mag zijn met sulke mensen).
En dan elkaar versterken door elkaars berichten te liken!!!

Hopenlijk zien degene die dit doen het ook eens in, ook ik heb een slechte ervaring op Werchter gehad.. ik ga nu niet in dat forum continu de negatieve stempel drukken!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien de volgende keer iets langer nadenken voor je het opschrijft en de wereld in slingert? Het met iemand niet eens zijn of een grapje niet kunnen waarderen is één ding, maar dit is onnodig persoonlijk.
Absoluut niet, we zijn laten in dit landje veel teveel onze oren hangen naar dit soort gasten die de boel verzieken. Als je hem wat langer volgt, weet je dat dit geen grapje is, maar een structurele manier om hier negatief te doen en daar ga ik gewoon met gestrekt been in!

Ik heb eerder het idee dat in dit forum elke kritische noot op het festival juist meteen als aanval gezien wordt. Denk dat veel kritiek juist uit een voorliefde voor het festival komt van de meeste mensen (bij mij iig wel).

In het Lowlands topic komt ook vaak genoeg kritiek op het festival, echter resulteert dat niet meteen in mensen die op hun tenen getrapt zijn.

• Leuk
Waarderingen: Bob105, Daantje en elo
Maar hier op dit forum genaamd Pinkpop 2026 opmerkingen als kleedjes publiek, tokkies, kut terein, kut line-up, artiesten opperen die de pinkpopper gelieve niet ziet, terwijl degene die hem oppert niet of nauwelijks naar pinkpop gaat! Dan worden mensen als Dennis nog eens neergesabeld (met als positief ondertoontje dat pinkpop blij mag zijn met sulke mensen).
En dan elkaar versterken door elkaars berichten te liken!!!

Hopenlijk zien degene die dit doen het ook eens in, ook ik heb een slechte ervaring op Werchter gehad.. ik ga nu niet in dat forum continu de negatieve stempel drukken!!
Vind je wel dat er op dit forum mag worden benoemd dat Pinkpop een bovengemiddeld vervelende ervaring is als je er echt voor de muziek komt?
De keren dat ik er kom (en vrienden van mij die er bijvoorbeeld dit jaar geweest waren) vind ik het doorgaans heel erg veel lastiger om de muziek te volgen dan de gesprekken van de mensen om mij heen best op een goede plek om naar de muziek te luisteren.
Dit in combinatie met een ticketprijs van 150+ euro maakt dat ik wel 3x nadenk voordat ik nog naar Pinkpop ga.

Nja, als ik dan toch word beticht van het een en ander wil ik best even een inhoudelijke reactie proberen te geven.

Ik ben het vaak niet met Dennis eens, maar dat mag wel op een forum he? Mijn opmerking was met een knipoog, maar ik denk ook oprecht dat als we al van een Pinkpoppubliek kunnen spreken, dat Dennis dat best identificeert. Mensen uit de regio die Pinkpop een warm hart toedragen en ongeacht de lineup ieder jaar een van de leukste weekenden van het jaar beleven op Pinkpop. Ik kom oprecht niet tot een betere omschrijving van "het Pinkpop publiek".

En dan werd er op de vorige pagina ook nog een al dan niet snerende opmerking gemaakt over dat de leveranciers van kritiek helemaal niet gaan. Sinds 2007 ben ik tot dit jaar ieder jaar op Pinkpop geweest (tenzij pandemie). Waarschijnlijk was ik er ook dit jaar geweest als het had gepast. Dus ik draag het festival een warm hart toe. Denk dat het festival echt nog wat slagen te slaan heeft, maar hopelijk lukt het ook voor de toekomst Pinkpop overeind te houden.

Dat de ene Pinkpopganger wat kritischer is dan de ander, de een alles met de mantel der liefde bedekt, en de ander het glas vaker halfleeg ziet, is ook wel de idee van een forum.

Deze tekst afsluiten met all you need is love is te cheesy he?

Ik heb eerder het idee dat in dit forum elke kritische noot op het festival juist meteen als aanval gezien wordt. Denk dat veel kritiek juist uit een voorliefde voor het festival komt van de meeste mensen (bij mij iig wel).

In het Lowlands topic komt ook vaak genoeg kritiek op het festival, echter resulteert dat niet meteen in mensen die op hun tenen getrapt zijn.
Het verschil zit hem juist dat hier bepaalde users structureel alles van PP neersabellen en elkaar dan gaan liken. In het LL topic gaat dat er gelukkig heel anders aan toe, maar daar zijn die users ook niet aanwezig. Blijkbaar zijn ze niet gewend om wat tegengas te krijgen, want nu gaan ze opeens in de verdedigingsmodus, in de trant van "ik bedoel het zo goed" :p

Users who are viewing this thread