Pinkpop 2025

Ok, toen was ik er niet helaas.

[..]
Vrijwel niemand was er ;).

Zelf dit jaar voor het eerst sinds 2007 niet present! Het doorbreken van de streak voelt toch al een beetje naar.

Overigens zou Suzan en Freek, op de plek van Hardy, in potentie wel enorm memorabel kunnen zijn op Pinkpop. Hoe verschrikkelijk verdrietig de aanleiding ook is.

Vrijwel niemand was er ;).

Zelf dit jaar voor het eerst sinds 2007 niet present! Het doorbreken van de streak voelt toch al een beetje naar.

Overigens zou Suzan en Freek, op de plek van Hardy, in potentie wel enorm memorabel kunnen zijn op Pinkpop. Hoe verschrikkelijk verdrietig de aanleiding ook is.
Ik denk wel dat de tent daarvoor te klein zou zijn. Of ze moeten Odell daar zetten en Suzan en Freek op Noord. (al is Odell er ook te groot voor eigenlijk, maar dat kunnen ze met dat anagram en als geheim nog wat temperen)

Neem toch aan dat er een bericht komt dat de party tent wel mag? ze kunnen ons toch niet 4 dagen in 30 plus graden in de volle zon laten bakken? Dat lijkt me veel gevaarlijker dan dat met deze weersvoorspelling een tent wegwaait ofzo….

Heeft nog nooit iemand van een tarp gehoord hier? Top dingen, beter herbruikbaar dan een partytent en even veel schaduw

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Users who are viewing this thread