Pinkpop 2025

Hier ook weer ontzettend veel zin om na het tentje met de polsbandjes, door de "gates" te lopen, de bocht om en BAM! Mainstage... Elke keer weer een momentje..
Dan munten halen (niet meer dus), eerste biertje... En het fotomoment met biertje, polsbandje en mainstage op de achtergrond...
Und dan gehts los!!

Van onze groep van 20+ mensen is niets meer over, iedereen is afgehaakt, dus dit jaar wederom alleen met ons gezin van 4.. waar ik dan ongeveer 50% van de tijd alleen over het terrein banjer en bands kijk waar de rest niks, noppes, nada, nul aan vindt...

Meneer Odell gaat vandaag 2 Ziggo's in verkoop gooien... zijn er nog mensen die geloven in Odell als vervanging voor Lambert?

• Leuk
Waarderingen: Vusjke88
De plattegrond in de app lijkt nu toch wel zo'n beetje klaar...

staat alleen nog een verdwaalde munten automaat op de 2024-positie rechts van North stage in het niet nu

Screenshot_20250530-083602.png

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
en op de site wordt bij de 'simpele' plattegrond nu ook verwezen naar de app, da's nieuw

(Overigens is ook de samenvoeging van Camping B en C te zien, ook de INTER / extra toegankelijke campingdelen van A zijn nu te zien in de app)

Screenshot_20250530-084510.png

• Leuk
De plattegrond in de app lijkt nu toch wel zo'n beetje klaar...

staat alleen nog een verdwaalde munten automaat op de 2024-positie rechts van North stage in het niet nu

Bekijk bijlage 14346
Ja maar nu zie ik dat camping A flink is gekrompen... En camping C stond er al niet op... Wordt dit dan echt zo'n stille editie....

Als het klopt is het wel jammer, want het gedeelte wat er niet (meer) op staat daar wilden wij gaan staan... Screenshot_2025-05-30-09-08-50-46_d6270cf5ad78e21afa70e8ddef9cf6ee.jpg

en op de site wordt bij de 'simpele' plattegrond nu ook verwezen naar de app, da's nieuw

(Overigens is ook de samenvoeging van Camping B en C te zien, ook de INTER / extra toegankelijke campingdelen van A zijn nu te zien in de app)

Bekijk bijlage 14347
Op de plattegrond in de app staat gewoon geen camping C meer.
[edit] er zijn wat veldjes aan de linkerkant van camping B die men o.a. noemt als Camping C 29….

Ben toch benieuwd hoe zich dit gaat verhouden tot de ‘vaste gast’ kaartjes.

Laatst bewerkt:
Op de plattegrond in de app staat gewoon geen camping C meer.

Ben benieuwd hoe zich dit gaat verhouden tot de ‘vaste gast’ kaartjes.
verwacht dat ze wel rekening hebben gehouden met vaste gast tickets. Ook met verhouding in weekend tickets tov camping capaciteit. Daar zal dan ook in beschikbaarheid Ticketmaster nu een grens moeten zijn.
Ik verwacht ook, gezien de terrein indeling, dat de capaciteit dagtickets ook een limiet heeft. ook verwacht ik een aangepast limiet aan de Festitenten. Wellicht dat door terugschroeven capaciteit er ook uiteindelijk wel bordjes uitverkocht gaan komen daardoor.

nog nergens cijfers gezien over bezoekers aantallen die verwacht worden? Zal toch niet lang duren dat dat ergens te zien is, hulpdiensten, gemeente en OV zullen inmiddels wel ingelicht zijn over de verwachte bezoekers aantallen.

• Leuk
Ja maar nu zie ik dat camping A flink is gekrompen... En camping C stond er al niet op... Wordt dit dan echt zo'n stille editie....

Als het klopt is het wel jammer, want het gedeelte wat er niet (meer) op staat daar wilden wij gaan staan... Bekijk bijlage 14348
Dit lijkt me sterk, want ook "ons plek" staat er niet op!
De vaste gast tickets waren al binnen een dag uitverkocht, dus het is niet gebaseerd op de slechte verkoop

Yungblud vervanger voor KOL op Werchter. Kanshebber voor de mystery spot/vervanger Adam Lambert? Agenda is leeg tot 19 Juli. en zou op doe spot niet misstaan m.i.

dan weet je wel genoeg als dit klopt, jeetje
reken maar uit, normaal kan Pinkpop rekenen op ca 25.000 a 30.000 kampeerders, de totaal capaciteit camping is nagenoeg gehalveerd

geeft imo alleen maar aan hoe dramatisch de verkoopcijfers zullen zijn, als we met nagenoeg gehalveerde cijfers gaan werken?

ik blijf er bij, in 2023 was een dagticket nog 135, sinds 2024 155. Een weekend in 2023 was 275 sinds 2024 naar 305. Ze zijn daar imo echt over de grens gegaan van wat men wil uitgeven. Ed Sheeran verbloemde dat nog op laatste moment voor die ene dag. Ter vergelijking in 2023 waren er elke dag nog ca 60.000 bezoekers. 2024 bleven vrijdag en zaterdag steken rond 40.000 a 41.000. En 2025 spreken we over nagenoeg gehalveerde capaciteit? Het enige verband dit ik daadwerkelijk uit haal is de ticketprijzen. Heb echt moeite om het op headliners en dagprogramma te duiden.

reken maar uit, normaal kan Pinkpop rekenen op ca 25.000 a 30.000 kampeerders, de totaal capaciteit camping is nagenoeg gehalveerd

geeft imo alleen maar aan hoe dramatisch de verkoopcijfers zullen zijn, als we met nagenoeg gehalveerde cijfers gaan werken?

ik blijf er bij, in 2023 was een dagticket nog 135, sinds 2024 155. Een weekend in 2023 was 275 sinds 2024 naar 305. Ze zijn daar imo echt over de grens gegaan van wat men wil uitgeven. Ed Sheeran verbloemde dat nog op laatste moment voor die ene dag. Ter vergelijking in 2023 waren er elke dag nog ca 60.000 bezoekers. 2024 bleven vrijdag en zaterdag steken rond 40.000 a 41.000. En 2025 spreken we over nagenoeg gehalveerde capaciteit? Het enige verband dit ik daadwerkelijk uit haal is de ticketprijzen. Heb echt moeite om het op headliners en dagprogramma te duiden.
Kan niet alleen aan de prijs liggen. Maar vind het ook lastig om de vinger erop te leggen. Sta je dan met je keurige headliners.

Users who are viewing this thread