Pinkpop 2025

Weet iemand of het realistisch is om zondag na Muse nog naar Eindhoven te komen? Ik vind de info op de site niet zo duidelijk.
hier staat wel wat aan info
ns.nl/uitgelicht/pinkpop

Beschikbaarheid met de trein
Pinkpop is uitstekend bereikbaar met de trein. Om je weer veilig naar huis te brengen worden er in de nachten van de festivaldagen extra treinen ingezet. Vanaf station Heerlen vertrekken er treinen om 00.55 en om 01.25 uur. Deze treinen rijden tot en met Rotterdam Centraal en stoppen op alle tussenliggende intercitystations.

• Geweldig
Waarderingen: MeesPos
Dit staat op de website:
Ten tijde van Pinkpop breiden NS en Arriva hun dienstregeling uit om zoveel mogelijk van jullie veilig thuis te brengen. Tijdens de festivaldagen worden er extra treinen ingezet vanaf Station Heerlen die vertrekken om 00:55 uur én 01:25 uur, welke rijden tot eindhalte Rotterdam en alle tussenliggende Intercity Stations.

Let op: i.v.m. werkzaamheden bij Vught, is de treinverbinding tussen Eindhoven van/naar ‘s-Hertogenbosch en Tilburg van/naar ‘s-Hertogenbosch niet beschikbaar op zaterdag 21 en zondag 22 juni. NS zet op deze dagen bussen in op dit traject. Op donderdag 19, vrijdag 20 en maandag 23 juni kun je wel gewoon gebruik maken van dit traject.

Muse moet je dus prima helemaal kunnen bekijken. Trein van 0.55u haal je m.i. makkelijk.
Ja, top! Thanks. Weet je ook toevallig hoe je vanuit het Pinkpop terrein op station Heerlen komt?

Ja, top! Thanks. Weet je ook toevallig hoe je vanuit het Pinkpop terrein op station Heerlen komt?
Tussen Landgraaf en Heerlen zijn ook extra treinen in de nacht, dus gewoon met Arriva van Landgraaf naar Heerlen. Van het Pinkpop terrein naar station Landgraaf lopen duurt ongeveer 25 minuten of een klein uurtje als het lopen niet meer zo goed gaat 😅.

• Geweldig
Waarderingen: MeesPos
Tussen Landgraaf en Heerlen zijn ook extra treinen in de nacht, dus gewoon met Arriva van Landgraaf naar Heerlen. Van het Pinkpop terrein naar station Landgraaf lopen duurt ongeveer 25 minuten of een klein uurtje als het lopen niet meer zo goed gaat 😅.
Haha top, bedankt! Dan moet het goedkomen, thanks!

Ja alleen als ik de info lees staat er dat die late treinen vanaf station Heerlen gaan, dus ik vraag me af of er dan nog wat vanuit station Landgraaf gaat?
natuurlijk!

hier vind je een plattegrond
als je het festivalterrein verlaat rechts, bij de rotonde bij de (bewaakte) fietsenstalling is de wandelroute naar het station aangegeven. Het duurt na een headliner langer om van festivalterrein te slenteren dan om naar het station te lopen. Ca 20 minuten vanaf de uitgang van het festivalterrein
https://cuatro.sim-cdn.nl/landgraaf/uploads/Pinkpop 2025 afgesloten wegen.pdf?cb=yiNuZuyo

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Ik zou in ieder geval zorgen dat je tijdens het laatste nummer van Muse richting de uitgang loopt. Na afloop loopt het eigenlijk altijd vast bij de uitgang en ben je makkelijk al een kwartier kwijt voordat je buiten ben. En ook buiten het terrein kun je dan niet snel doorlopen, je kunt pas goed doorlopen wanneer je voorbij camping A bent. En je bent dan voor de grote drukte bij station Landgraaf, ik heb geen idee hoe druk het daar normaal nog is na afloop en hoe snel je daar weg bent met de trein.

Laatst bewerkt:
Komt er weer een ‘meet and Greet’ moment voor de forum leden ergens op het terrein?

Of desnoods eerder op de camping bij de silent disco op donderdag.

Laatst bewerkt:
  • Thinking
Waarderingen: DennisvdBr
Vandaag over drie weken staan veel van ons bij de silent disco op camping B.

Zo’n super veel zin in🙏🏻
oh man.... Ik heb inmiddels zo veel zin in Pinkpop!

dat moment, door de poort heen, de bocht om en het hoofdpodium zien, de helling (ivm geen trap meer) af en het veld zien met alle kraampjes er omheen... dat moment, heerlijk weer

oh man.... Ik heb inmiddels zo veel zin in Pinkpop!

dat moment, door de poort heen, de bocht om en het hoofdpodium zien, de helling (ivm geen trap meer) af en het veld zien met alle kraampjes er omheen... dat moment, heerlijk weer
Ja dit, kan niet wachten om dat mooie terrein weer op te lopen!!!

Ja het kan en moet mooier aangekleed maar wat heerlijk om er over een paar weken weer te staan!!!

Wat dat betreft verdien jij wel een extra pluim @DennisvdBr met jouw reclame en hart voor Pinkpop. Respect voor al jouw inzet en mooie woorden voor ons festival. 🙏🏻

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: brutus257 en DennisvdBr
En moet je dan niet bijkomen??

Ik neem na Pinkpop altijd een paar dagen vrij. Het is altijd al erg om naar de supermarkt te moeten na Pinkpop en dat je een bekende tegenkomt die tegen je gaat praten….zweet breekt mij dan uit😂
Haha ik denk dat een dag mee gaat vallen, maar ben benieuwd hoe het gaat haha.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Vooral als er nog helemaal niemand is
skin goosebumps GIF

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje en RimkoW

Users who are viewing this thread