Pinkpop 2025

Tom Odell wordt volgende week bevestigd. Met de rest erbij (plattegrond etc.).
Dan kan het aftellen echt beginnen 😄.
Hij staat op 15 juli in de Wester en in November in de Ziggo. Als hij ook nog pinkpop gaat doen wordt het wel heel erg veel Tom Odell.

Jongens, er staat op Pinkpop, zonder uitzondering, echt wel grotere meuk dan Tom Odell. Als ze die nog om 17u weggezet krijgen, is dat echt alleraardigst.
100% maar het probleem is: door er een soort "special act" van te maken door te zeggen dat de act pas kort voor het festivak wordt aangekondigt, schep je (ik weet dat het wat naïef is) toch hogere verwachtingen. Niet per se een grotere naam, maar wel iets 'bijzonders'.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
100% maar het probleem is: door er een soort "special act" van te maken door te zeggen dat de act pas kort voor het festivak wordt aangekondigt, schep je (ik weet dat het wat naïef is) toch hogere verwachtingen. Niet per se een grotere naam, maar wel iets 'bijzonders'.
Ja, maar misschien is die laatste act vooral hier een ding? Volgens mij is het overgrote deel daar helemaal niet mee bezig en is het voor hen straks "oh ja die gast die Queen covert kwam niet meer" (grapje).

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Users who are viewing this thread