Pinkpop 2025

Eefje gaat natuurlijk nooit met haar show op die spot spelen. Haar show met zoveel visuals hoort gewoon in het donker of in een tent.
Op DTRH werkte het ook buiten in licht. Maar eens, donker/tent is veel beter.
Eerlijk gezegd vind ik andere opties hier genoemd misschien wel voor de hand liggender, met name Direct. Tom Odell past ook meer bij Pinkpop, maar vraag me af of hij ok is met het tijdstip.

Wat Tom Odell betreft, lijkt me dit wel een inkoppertje. Hiermee hebben ze toch nog een internationale vervanger. Past ook wel redelijk bij de ''pop-richting'' die ze op willen gaan, en is enorm trending bij de jeugd met zijn ene hit Another Love. Dus werkt ook goed mee met de fans die vooraan staan voor Rodrigo.

Voor mij minder interessant, maar is een mooie tijd om effe een hapje te kunnen eten zonder echt iets te missen. Alhoewel ik hier las dat Amira Elfeky wel interessant was, maar deze moet ik nog even luisteren dan.

Wat Tom Odell betreft, lijkt me dit wel een inkoppertje. Hiermee hebben ze toch nog een internationale vervanger. Past ook wel redelijk bij de ''pop-richting'' die ze op willen gaan, en is enorm trending bij de jeugd met zijn ene hit Another Love. Dus werkt ook goed mee met de fans die vooraan staan voor Rodrigo.

Voor mij minder interessant, maar is een mooie tijd om effe een hapje te kunnen eten zonder echt iets te missen. Alhoewel ik hier las dat Amira Elfeky wel interessant was, maar deze moet ik nog even luisteren dan.
Als het Tom is, is de keuze inderdaad makkelijk en kan ik lekker bij Amira gaan luisteren.
Vond het 2 jaar geleden heel saai. (Kon wel lekker even slapen in het veld ;))

• Leuk
Waarderingen: jeff250381
Ik ga niet maar bij dit soort surprise spots toch liever 100x Froukje of Eefje of een andere goeie Nederlandse act dan een Tom Odell. Internationaal betekent niet altijd beter. :P
"beter" is een relatief begrip,

kijkend naar persoonlijke voorkeur of naar uitstraling heeft iedereen acts die die 100x liever zou zien.
Mijn opinie is dat een USA act te laten vervangen door een UK act meer acceptabel is op deze tijdspanne, daarbij ook nog beide een soort singer-songwriter pop acts wat de vervanging nog iets meer 'jus' geeft.

ben ik zelf blij met Odell, nee / vind ik Odell een goede vervanging voor Lambert, ja

Ik heb Tom Odell al jaren op mijn verlanglijstje staan.
Heal en Grow old with me vind ik beiden prachtige nummers die me tot tranen kunnen roeren.
Ik ben er blij mee als dit klopt! (En voor sommigen idd een heerlijk uurtje snoozen in het gras 😉)

in het gras, dat kan... maar wellicht komt mij dit juist goed uit om na het begin van Sypress Hill snel naar Hardy in de tent te gaan. Om vervolgens weer tijdig bij mainstage te zijn voor Mark Ambor.

Tom Odell als vervanging van Adam Lambert? Zou er niet raar van opkijken, maar het programma wordt er niet "vrolijker" op.. Adam is een mega showman, Odell vind ik een zandmannetje, kukel er zo bij in slaap..

• Leuk
Voor 2026; Dave Grohl heeft zijn straf uitgezeten en staat in oktober in Japan.
ik blijf bij mijn gok voor 2026 😉
Inderdaad, doe imo volgende editie, gewoon 3 rock headliners neerzetten. Linkin Park als "mosterd na de maaltijd" headliner, Foo Fighters als "de eindelijk op de lineup terug" headliner en Volbeat als de kleine headliner van de 3... Moet je eens zien hoe snel de weekend tickets gaan 😇🤘🏻😉

• Leuk
in het gras, dat kan... maar wellicht komt mij dit juist goed uit om na het begin van Sypress Hill snel naar Hardy in de tent te gaan. Om vervolgens weer tijdig bij mainstage te zijn voor Mark Ambor.
Cypress Hill met een S hè ;) Maar ik zit een beetje met hetzelfde probleem... Cypress Hill is voor mij echt een must-see! en Hardy een wanna-see... dus wordt een sprintje trekken alhoewel ik me afvraag of dat dan nog gaat lukken door alle plantaardige dampen die er ongetwijfeld rond zullen hangen bij Cypress Hill

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: DennisvdBr
Volgens mij is het vloeken in de kerk, want op Festileaks is nog niemand positief geweest, maar ik vind Tom Odell zo erg nog niet. Persoonlijk zou ik het vele malen leuker vinden dan Adam Lambart
Odell is voor een prima vervanger idd!
Ik had liever Lambert gehad maar als vervanger Odell daar kan ik mee leven 🙏🏻

ik even gekeken, want wilde wachten tot na Pinkpop 2025, maar zie dat dit topic 24 mei 2024 geopend is? dus we zitten er al goed langs

laten we een poll doen?
voor stemmen het topic Pinkpop 2026 te openen geef deze post : (y)(Leuk)
tegen stemmen het topic Pinkpop 2026 te openen geef deze post : :mad: (grrr)

( dan geef ik jullie tot eind deze week ;) )

ik even gekeken, want wilde wachten tot na Pinkpop 2025, maar zie dat dit topic 24 mei 2024 geopend is? dus we zitten er al goed langs

laten we een poll doen?
voor stemmen het topic Pinkpop 2026 te openen geef deze post : (y)(Leuk)
tegen stemmen het topic Pinkpop 2026 te openen geef deze post : :mad: (grrr)
voor zover ik mij nog kan herinneren is deze toen eerder geopend ivm geruchten rondom de line-up headliners
zelf ben ik voorstander om een nieuw topic te openen nadat de editie van dit jaar is geweest

• Leuk
Waarderingen: Josy, Davidd en mattman

Users who are viewing this thread