Pinkpop 2025

Is het niet een beetje zorgelijk dat nu al drie acts 'zomaar' afzeggen? Of heb ik een serieuze reden gemist bij Alessi Rose, Adam Lambert en Shaboozey? Als festival wil je toch niet dat je als eerste wordt geschrapt als de agenda wat vol loopt.

Niet gerelateerd aan Pinkpop maar omdat het hier wel even over S10 gegaan is:

Dit is de reden geweest waarom ze cancelde..

Timberlake en Weezer zijn de must see's die hier zijn overgebleven voor mij. Hopelijk maken Justin Timberlake, OatW, Inhaler, Weezer en Alestorm er nog een mooie dag van, misschien geef ik Sawyer Hill ook nog wel een kansje (Stage 4?).

Alestorm is wel echt een groot feest live hoor, ga je wel leuk vinden verwacht ik! Tenzij je een hekel hebt aan crowdsurfers

laat ik zo zeggen, het is in ieder geval het goede nieuws dat het tijdschema in aantocht is dan, dat is het positieve dat ik er uit haal

Ga je trouwens niet gewoon alsnog samen met je dochter naar Pommelien kijken? Weet even niet meer of je dochter al oud genoeg is dat je haar daar laat staan en zelf aan het bier gaat elders op het terrein?

Ik hoop ook op het tijdschema zo snel mogelijk. Overweeg nog een zondagticket, maar alleen als tijdschema meevalt

Ga je trouwens niet gewoon alsnog samen met je dochter naar Pommelien kijken? Weet even niet meer of je dochter al oud genoeg is dat je haar daar laat staan en zelf aan het bier gaat elders op het terrein?
waarschijnlijk heb ik het geluk dat ze nog niet uit school is dan en iets later aanhaakt 😅

hoef ik de vrijdag alleen een consessie te doen bij Tate McRea, maar later op de dag ben ik meestal toch te lui om naar de tent of Stage 4 te lopen, dat is bij de dagopstart wel anders

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Nog wat betreft over de app, daar is Lambert nu weggehaald, en ook Pommelien Thijs toegevoegd. Maar alsnog geen tijdschema te bekennen.
Het heeft dus niks te maken met een update zoals ik eerder dacht 😅

Wat mij nog wel opviel (betekent wss helemaal niks) is als je www.pinkpop.nl/tijdschema intikt. Dat die pagina, van alle pagina's waar staat ''niet gevonden'', de enige is die paars kleurt. Bij alle andere links die het niet doen kleurt het lichtblauw.
Nu twijfel ik uberhaupt of het wel iets is, want de chatbot geeft aan dat het tijdschema alleen in de app komt

• Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr
Ik wilde er eigenlijk over ophouden, maar precies de 3 mensen met de grootste mening over de boeking van Pommelien gaan wél naar Hannah Mae. Dat is toch nóg veel meer 'Muziekfeest op het plein'? Mooi hoe smaken zo kunnen vallen.

Pommelien mainstage kwam op 3FM zojuist.
Iets met " wat de boer niet kent dat vreet hij niet "
Blijf erbij dat het een mooie boeking is en voor mij zeker een upgrade, zoals timmetje al zei van een paradiso naar een uitverkopende Afas act is toch meer dan prima.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss en Timmetje

Users who are viewing this thread