Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het is veel te druk vandaag maar ik weet steeds de rustige plekken op het terrein te vinden omdat ik er toch al vaker ben geweest. Maar inderdaad er schrappen van die wc’s?? Wie verzint zoiets.
Ook waren daar afgelopen jaren extra waterpunten. Aan de rij bij wml te zien is gewoon niet duidelijk waar je water kan halen en wordt dit punt echt wel gemist.
Slim van de organisatie om weekend tickets te blijven verkopen als dag tickets zodat deze allebij in 1x verkocht zijn. Toch nog een goeie editie van Pinkpop in mijn opzicht
2 dagen super netjes festival geen rotzooi. Tot vandaag niemand levert meer bekers in voor muntjes maar gooit alles op de grond. Zijn de dagjes mensen zo associale vandaag?
Er moet echt een manier worden gevonden om van stage 4 naar tent te gaan. Op dagen als deze niet te doen. Je word eigenlijk verplicht om bij 1 podium te blijven.