Pinkpop 2023

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
leg een pistool op tafel.
en er zal nooit iemand doodgaan

geef een pistool aan een mens
en de kans is veel groter dat er iemand dood gaat

zijn wapens dan slecht?

mijn mening is hetzelfde over drugs

sorry als ik sommigen hiermee tegen de schenen trap, en ja ik ken ook mensen die verslaafd zijn of zijn geweest
mensen leren gewoontes aan, en zo kun je vervelende gewoontes ook weer afleren.
zo raken ook mensen verslaafd aan drugs, ook daar kun je weer van af komen.
kwestie van wilskracht en goede begeleiding.

en ja natuurlijk, er zijn gevallen waarin het mensen echt niet lukt.
maar laten we eerlijk zijn: dat aantal is bijzonder klein.

ik zeg altijd, drugs zijn niet slecht.
verkeerd omgaan met drugs, dat is slecht.


en als je niet weet hoe dat moet, blijf er dan af.

"ik zeg altijd, drugs zijn niet slecht."

Een beetje bruin op zijn tijd of wat pcp. Kom op. Alle drugs zijn slecht hetzij geestelijk, lichamelijk of beide. Het is vergif.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
in ander nieuws.... voor wat het waard is... misschien tikkeltje of topic?

die tour van Beyonce, waarvan eerst als "titel" van de UK TIcketmaster pagina aangaf "2022-2023 Tour" geeft nu aan "2023-24 Tour"


1674473032692.png


...kanshebber 2024 🙈
 
  • Haha
Waarderingen: Oasiss en Timmetje

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
137
109
in ander nieuws.... voor wat het waard is... misschien tikkeltje of topic?

die tour van Beyonce, waarvan eerst als "titel" van de UK TIcketmaster pagina aangaf "2022-2023 Tour" geeft nu aan "2023-24 Tour"


Bekijk bijlage 3698


...kanshebber 2024 🙈
Dit is standaard voor Ticketmaster. Probeer een andere artiest. Er staat altijd het huidige jaar en het komende jaar.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Blackbird komt vandaag met groot nieuws.
Dit kan uiteraard helemaal niets met Pinkpop te maken hebben, maar aan andere kant zie ik haar best zomerfestivals pakken. Een terugkeer naar Pinkpop zie ik best gebeuren.
Past imo al minstens op een plek in de tent, opener misschien zoals Navarone of Nona in 2022. Althans dat zou ik zeggen! Gun ik haar ook wel.

...dus wellicht wel, stel dat, nieuws dan vandaag?
vrijdag nieuwe single Blackbird, ‘Down Down Down Down’ zal wel binnenkort veelvuldig op Radio2 te horen zijn gok ik.

geen Pinkpop aangekondigd (ach ja), wel het kopje-"Festivals 2023" toegevoegd op de tourpagina.
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
The mars volta gaat met peppers mee mis interessant om in de gaten te houden en misschien morgen weer interessante namen van rock werchter
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
562
290
Zou er enige kans zijn dat ze het noord podium weer draaien? Vrees het ergste maar vond het toch behoorlijk tegenvallen om de denk ik bekende redenen.

Vind het sowieso altijd weer leuk om de plattegronden te zien, helaas zullen we daar wel weer lang op moeten wachten :)
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.620
Zou er enige kans zijn dat ze het noord podium weer draaien? Vrees het ergste maar vond het toch behoorlijk tegenvallen om de denk ik bekende redenen.

Vind het sowieso altijd weer leuk om de plattegronden te zien, helaas zullen we daar wel weer lang op moeten wachten :)
Precies 0%

Er zal wel een doorgang komen aan beide kanten van Noord, wat het probleem qua drukte wel zal oplossen
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.620
Was wat mij betreft ook echt geen verbetering. Misschien helpt het inderdaad als je helemaal 'rondom' kan lopen.
Het was inderdaad schrijnend hoe rustig het was bij Parcels en Eefje de Visser, live acts die op ieder festival voor volle tenten zorgden. Nu wijt ik dat deels ook aan het publiek -en dat respectievelijk NBT en Volbeat- er tegenover stonden geprogrammeerd, maar de bereikbaarheid van de tent was ook echt niet optimaal. Een brug of iets anders bedenken om daar vanuit beide kanten te komen, lijkt me evident.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Een brug of iets anders bedenken om daar vanuit beide kanten te komen, lijkt me evident.
dit ja...

vond het voorlangs het Skydeck nog goed op en neer lopen tussen Main en Noord podium. Maar zodra je wilde oversteken en aan de andere kant kwam, was qua looproute drama...

opvallend was wel dat de minder drukke zondag het al beter te doen was tegen de drukke vrijdag en zaterdag imo
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Ik weet niet of ze die rechterzijde weer openmaken, ze gaven toch aan dat er daar een grotere backstage nodig was ivm grotere producties op het noordpodium? Dan zullen je een aanvoerweg moeten hebben voor alle spullen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken