Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Maar er is toch niet echt aanwijzing dat RATM volgende week hun tour dropt en guns en rhcp ook niet dan zou alleen en pop headliner bekend gemaakt worden
dit zou zomaar kunnen...

(minstens die pop headliner... met nog een kleine worp namen)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
ik heb nog wel een kanttekening met U2, maar verwacht niet dat daar op een enkel festival na nog veel festivals in de tour gaan zitten

Maar wat is het verschil met Beyonce dan? Want voor haar geldt toch exact hetzelfde?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Als Beyoncé komt …wacht ik nu al met spanning op de reactie van de azijnzeikerds die haar geen waardige headliner vonden of veel te weinig rock. Throwback naar Bruno Mars 2018.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Als Beyoncé komt …wacht ik nu al met spanning op de reactie van de azijnzeikerds die haar geen waardige headliner vonden of veel te weinig rock. Throwback naar Bruno Mars 2018.
Werd er zoveel over Bruno geklaagd? Van wat ik me herinner waren de meesten er erg over te spreken.

Kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die Beyonce geen waardige headliner vinden. Zelfs al ben je geen fan dan is het objectief een geweldige boeking.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
het is niet een Pinkpop-verlanglijst-headliner die uit de lucht komt vallen.

Eind 2016 zei toenmalig directeur Mojo, Wilbert Mutsaers al dat Beyonce op Pinkpop "zou kunnen". (Beyonce zat net nog in VS tijdens Pinkpop 2016)
Jan was er ook een voorstander van, maar "mevrouw wilde met haar man liever naar de ArenA" (2018)
2019 doet Rob Trommelen daar nog een schepje op in interviews.
Sinds 2020 zegt Niek Muray vrijuit zelfs, dat Beyonce bovenaan de verlangslijst van Pinkpop staat.
Doet er vervolgens, samen met Mojo programmeur Jarn van Strijen, nog een flinke duit in het geruchten zakje bij het 3voor12 slotinterview van Pinkpop 2022.

Zou me niet verrassen als het 2023 wel gelukt zou kunnen zijn.
Bottomline, zo'n uitspraak in zo'n slotinterview, maken ze ook niet uit de lucht gegrepen imo...
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Werd er zoveel over Bruno geklaagd? Van wat ik me herinner waren de meesten er erg over te spreken.

Kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die Beyonce geen waardige headliner vinden. Zelfs al ben je geen fan dan is het objectief een geweldige boeking.
Helaas ook wel veel negatieve reacties gehoord. Maar ligt misschien net eraan met welke mensen je hierover praat denk ik.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
het is niet een Pinkpop-verlanglijst-headliner die uit de lucht komt vallen.

Eind 2016 zei toenmalig directeur Mojo, Wilbert Mutsaers al dat Beyonce op Pinkpop "zou kunnen". (Beyonce zat net nog in VS tijdens Pinkpop 2016)
Jan was er ook een voorstander van, maar "mevrouw wilde met haar man liever naar de ArenA" (2018)
2019 doet Rob Trommelen daar nog een schepje op in interviews.
Sinds 2020 zegt Niek Muray vrijuit zelfs, dat Beyonce bovenaan de verlangslijst van Pinkpop staat.
Doet er vervolgens, samen met Mojo programmeur Jarn van Strijen, nog een flinke duit in het geruchten zakje bij het 3voor12 slotinterview van Pinkpop 2022.

Zou me niet verrassen als het 2023 wel gelukt zou kunnen zijn.
Bottomline, zo'n uitspraak in zo'n slotinterview, maken ze ook niet uit de lucht gegrepen imo...
Je maakt me helemaal excited Dennis!
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
het is niet een Pinkpop-verlanglijst-headliner die uit de lucht komt vallen.

Eind 2016 zei toenmalig directeur Mojo, Wilbert Mutsaers al dat Beyonce op Pinkpop "zou kunnen". (Beyonce zat net nog in VS tijdens Pinkpop 2016)
Jan was er ook een voorstander van, maar "mevrouw wilde met haar man liever naar de ArenA" (2018)
2019 doet Rob Trommelen daar nog een schepje op in interviews.
Sinds 2020 zegt Niek Muray vrijuit zelfs, dat Beyonce bovenaan de verlangslijst van Pinkpop staat.
Doet er vervolgens, samen met Mojo programmeur Jarn van Strijen, nog een flinke duit in het geruchten zakje bij het 3voor12 slotinterview van Pinkpop 2022.

Zou me niet verrassen als het 2023 wel gelukt zou kunnen zijn.
Bottomline, zo'n uitspraak in zo'n slotinterview, maken ze ook niet uit de lucht gegrepen imo...
Als je het zo op een rijtje zet zou het moeten lukken. Ik denk dat MOJO het Pinkpop ook gunt. Net zoals ze Fleetwood Mac kregen in 2019.

De vraag is vooral of Beyoncé het ook wilt. Grote kans dat ze nog nooit van Pinkpop heeft gehoord . Wellicht dat ze zich dan gaat afvragen waarom ze dan op dat ene festival moet staan (even gekeken vanuit de ogen van de manager van Beyonce)
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.948
1.993
Helaas ook wel veel negatieve reacties gehoord. Maar ligt misschien net eraan met welke mensen je hierover praat denk ik.
Mag toch perfect? Tuurlijk zijn zulke namen terecht headliner als ze op zo'n festival staan maar als die op pakweg Rock Werchter zouden staan zou het mij muzikaal ook echt niet kunnen boeien en zal ik het wel vanaf een of andere toog bekijken of bij een goed alternatief de Barn opzoeken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
De vraag is vooral of Beyoncé het ook wilt. Grote kans dat ze nog nooit van Pinkpop heeft gehoord . Wellicht dat ze zich dan gaat afvragen waarom ze dan op dat ene festival moet staan (even gekeken vanuit de ogen van de manager van Beyonce)
zo'n manager zal in eerste instantie afschrikken als er al grote Pop headliners gestaan hebben die totaal faalde, als er bijvoorbeeld massaal bier gehaald word of mensen het terrein verlaten.
Pinkpop heeft inmiddels met echt grote pop headliners laten zien dat die angst niet nodig is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Ik krijg hier eerder flashbacks naar vorig jaar toen Dennis iedereen vakkundig de tunnel in leidde van Bruce Springsteen, op dezelfde manier als nu lichtjes insinuerend meer te weten, om vervolgens Imagine Dragons aangekondigd te zien worden.
touche

jim halpert GIF
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
zo'n manager zal in eerste instantie afschrikken als er al grote Pop headliners gestaan hebben die totaal faalde, als er bijvoorbeeld massaal bier gehaald word of mensen het terrein verlaten.
Pinkpop heeft inmiddels met echt grote pop headliners laten zien dat die angst niet nodig is.
ja dat ben ik met je eens! Maar de manager kan ook zeggen “ why Pinkpop as a festival and not Amsterdam arena?” . Maar denk dat dit bij elke grote naam elk jaar wel de discussie is. Wilt de artiest een grote venue met puur en alleen fans of vindt de artiest een festival ook prima.

Omdat Beyoncé ook coachella en Glastonbury heeft gedaan is er een kans dat ze kan komen. Maar verwacht wel dat de kaartjes heel snel zullen verkopen.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Mag toch perfect? Tuurlijk zijn zulke namen terecht headliner als ze op zo'n festival staan maar als die op pakweg Rock Werchter zouden staan zou het mij muzikaal ook echt niet kunnen boeien en zal ik het wel vanaf een of andere toog bekijken of bij een goed alternatief de Barn opzoeken.
Ben ik met je eens ieder zijn/ haar eigen mening. Zolang het een goed onderbouwde mening is. Als mensen roepen er is geen gitaarspel dus het is ** muziek word ik wel getriggerd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken