Pinkpop 2023

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.928
1.705
Ik heb kaartjes gehad voor een tot 2 maal toe geannuleerde editie waar o.a. Guns 'n Roses en RHCP op de line-up stonden. Ik zie hen nog steeds graag komen. Guns heb ik nooit live gezien (Slash uiteraard wel) en wil ik zodoende graag nog eens zien, en RHCP had ik echt weer eens zin in, zeker na de terugkeer van Frusciante. Ik hoop dus dat 1 van hen, of nog liever beiden, er in 2023 toch nog staan...
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Placebo lijkt me wel een zekerheidje. Al zie ik die ook wel op BKS staan.
The 1975 mag voor mij wel NL en BE overslaan. Wat een ellende is dat zeg.
denk dat 1975 nog wel 3 dagen achter elkaar speelt, zou nog best kunnen voor Pinkpop.
was vorige keer heel rustig in het voorvak door een vieze regenbui net op dat moment.

Placebo lijkt me geen 3 dagen achter elkaar te spelen als ik het tourschema bekijk, lijkt me dan door Hurricane en Southside uitgesloten voor Pinkpop daardoor. Zou (voor mij) een positieve verrassing zijn als Placebo alsnog zou komen.

edit: fyi QOTSA speelde in de laatste tours ook wel 3 dagen achter elkaar, als ze dat in 2023 ook doen is Pinkpop zaterdag wel gefixt lijkt me.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
denk dat 1975 nog wel 3 dagen achter elkaar speelt, zou nog best kunnen voor Pinkpop.
was vorige keer heel rustig in het voorvak door een vieze regenbui net op dat moment.

Placebo lijkt me geen 3 dagen achter elkaar te spelen als ik het tourschema bekijk, lijkt me dan door Hurricane en Southside uitgesloten voor Pinkpop daardoor. Zou (voor mij) een positieve verrassing zijn als Placebo alsnog zou komen.
Ja, daarom zie ik Placebo ook wel op BKS staan. H&S is toch ook van Scorpio net als BKS?
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
Placebo is geen headliner hè dus staan op een plek van een uurtje overal. Kan makkelijk drie dagen achter elkaar. Ziggo concert loopt voor geen meter. Nog niet eens 1/3 gevuld. Ga zelf naar Berlijn volgende week en dat is wel nagenoeg uitverkocht.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Placebo is geen headliner hè dus staan op een plek van een uurtje overal. Kan makkelijk drie dagen achter elkaar. Ziggo concert loopt voor geen meter. Nog niet eens 1/3 gevuld. Ga zelf naar Berlijn volgende week en dat is wel nagenoeg uitverkocht.
Oef, wist niet dat het zo stroef liep, die verkoop. Nu je het zegt zie ik ook erg veel reclame voor hun Sportpaleis.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Maar nu andere festivals beginnen met aankondigingen zullen we toch niet al te lang meer moeten wachten hoop ik...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Maar nu andere festivals beginnen met aankondigingen zullen we toch niet al te lang meer moeten wachten hoop ik...
Mijn gok is nog altijd, in oktober de eerste aankondigingen en eerste week november de start verkoop
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Mijn gok is nog altijd, in oktober de eerste aankondigingen en eerste week november de start verkoop
Laatste week oktober is herfstvakantie al weet ik niet of ze daar naar kijken maar ergens binnen nu en 3 weken dan de eerste namen....
 

Mikel

Playlistbediener
28 sep 2022
18
11
Corey Taylor heeft me vandaag in een livestream bevestigd dat Slipknot volgend jaar in Nederland een show heeft welke nog niet bekend gemaakt is. Wat mij betreft nu toch een grote kans hebber voor Pinkpop!!🙏
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Aangezien Fortarock soms nog steeds wat socials post, houd ik er ook sterk rekening mee dat hier een nieuwe poging wordt gedaan. Slipknot en Pinkpop vind ik toch wat apart. Zeker met Graspop en Hellfest in hetzelfde weekend.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Mikel

Playlistbediener
28 sep 2022
18
11
Rock circus is pas in het najaar dacht ik toch? Een van de nieuwe organisators van Pinkpop is ook niet vies van het hardere werk. En als Slipknot op Pukkelpop en Rock Am Ring staat en daarnaast de Ziggo Dome binnen 30 minuten uitverkoopt is dat toch niet zo gek? Past prima in het rijtje Metallica, Korn, Marilyn Manson, Soulfly, Deftones en ga zo maar door. Ik hoop al 20 jaar dat Slipknot op Pinkpop komt maar goed de kans dat jullie gelijk hebben is ook groot. Toch zou ik ze niet zomaar afschrijven Slipknot is veranderd de laatste jaren en zo ook Pinkpop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken