Pinkpop 2023

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
In dit bericht is Bruce Springsteen toch soort van bevestigd? Of lees ik dit nu niet goed. https://www.ad.nl/show/bruce-springsteen-komt-met-e-street-band-naar-nederland~a12c56c6/?referrer=https://www.google.com/

FTfe4wiVEAEt-MF
Is een aparte show een week voor Pinkpop.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Ik durf toch een gok te wagen, bij deze:

Harry Styles - Rammstein - Eminem (Om het goed te maken voor 2019 hopelijk)
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Ik denk dat we ook rekening mogen houden met ed sheeran, ik heb ergens gelezen dat hij voor zijn huidige tour 3 jaar heeft uitgetrokken.
Eerst stadions en vervolgens festivals.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Ben ik de enige die met zoveel mooie concerten en festivals de komende weken in het vooruitzicht die nog niet toe is aan speculeren over 2023? Mijn tijdshorizon is voorlopig even niet verder dan de komende weken. Maar trek je vooral niks aan van mij en ga lekker los
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ben ik de enige die met zoveel mooie concerten en festivals de komende weken in het vooruitzicht die nog niet toe is aan speculeren over 2023? Mijn tijdshorizon is voorlopig even niet verder dan de komende weken. Maar trek je vooral niks aan van mij en ga lekker los
Hier ook een overprikkeling…
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Ok voorlopig mijn gok:

Act 1: RATM/Red Hot Chilli Peppers of Muse
Act 2: The Cure/ Queen+Adam Lambert of Guns ‘n Roses
Act 3: Billie Eilish/ Beyoncé of Harry Style

Doorkrassen wat niet jou voorkeur heeft ?
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.929
1.705
Ok voorlopig mijn gok:

Act 1: RATM/Red Hot Chilli Peppers of Muse
Act 2: The Cure/ Queen+Adam Lambert of Guns ‘n Roses
Act 3: Billie Eilish/ Beyoncé of Harry Style

Doorkrassen wat niet jou voorkeur heeft ?
Doorkrassen lukt deze digibeet niet, maar met vet en cursief kom ik ook een eind…
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
993
250
Rammstein en The Weekend kunnen al geschrapt worden denk ik.

Rammstein zelfde productie als in 2022 en dus niet via Live Nation.
The Weekend dacht ik dat alleen Stadion-tour was en geen festivals
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Alleen: RHCP doet dit jaar een tour. Zouden die volgend jaar opnieuw de wereld rond trekken? Heb het gevoel dat het tegen die tijd de beurt is aan andere bands.

Idem met Muse, al zie ik die na de uitgebreide festivaltour zich weer concentreren op eigen shows ipv festivals.
2021 stonden er alleen festivals op de planning waaronder Werchter en Pinkpop. Voor 2022 werd dit uitgebreid naar een stadiontournee met een 2tal festivals. Het lijkt me niet onlogisch dat ze die geboekte festivals uit 2021 opnieuw zouden aandoen.

Voor Pinkpop denk ik aan RHCP - RATM - Harry Styles/Dua lipa (1 van beide).
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
RATM / Queen met Adam Lambert / The Prodigy.

RATM staat volgens jaar op Pinkpop of Lowlands, Queen is mijn natte droom om Bohemian Rhapsody mee te bleeren op het Megaland terrein en The Prodigy start in juli een UK tour. Als het ze bevalt gaat er in November een EU tour volgen en staan ze komende zomer op de festivals.

Wishful thinking? Misschien wel ja..
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Gebruikers die dit onderwerp bekijken