Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
QOTSA zijn van het Rock Werchter programma gehaald wegens gewijzigde tourplannen. Weet niet zeker of dat voor Pinkpop wat betekent maar dacht: Ik meld het toch even in dit topic. :)
en Graspop zondag krijgt een nieuwe headliner, dus wellicht heb je een punt?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Ben benieuwd welke line Up jullie so far beter vinden
ik zeg niets even ;)


van de nieuwe Werchter namen mogen van mij op eerste gezicht doorkomen:
30 juni Rag’n’Bone Man, First Aid Kit, Carly Rae Jepsen, Black Pumas, Airbourne
1 juli Miles Kane
2 juli Marcus King
3 juli Michael Kiwanuka, MEUTE, Jimmy Eat World, Fever 333

de rest vind ik zelf niet zo interessant of staat al op Pinkpop. Daarbij zitten hier dan ook weer wat namen tussen die al ergens anders staan, dus zal er niet veel van doorkomen naar Pinkpop.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
QOTSA fantastische band hoor maar (headliner) op Graspop?
Neen, dat komt niet goed.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
is er 1 internationale band die wel op pinkpop staat, en niet op werchter??
Volgens mij Nightwish, Deftones, Kaleo, Zara Larson, Crowded House, Ziggy Marley, Interpol, Courtney Barnett, Frank Carter, Mimi Web, Sea Grils, Grandson, Hang Youth, Saint PHNX, en Nile Rodgers staan niet op Werchter en wel op Pinkpop van de internationale namen volgens mij

(ge-edit)
 
Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: Nikfestilover

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.365
10.198
Volgens mij Nightwish, Deftones, Kaleo, Zara Larson, Crowded House, Ziggy Marley, Interpol, Courtney Barnett, Frank Carter, Mimi Web, Sea Grils, Grandson, Hang Youth, Saint PHNX, staan niet op Werchter en wel op Pinkpop van de internationale namen volgens mij
Hang Youth is zo Nederlands als het maar zijn kan. Voor de rest heb je gelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
Nightwish, Deftones, , Crowded House, Ziggy Marley, Interpol, Courtney Barnett, Frank Carter zijn wel een meerwaarde
en chic ook
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Je zou toch verwachten dat als QOTSA hun hele festivaltour afzegt, dat Pinkpop dit ook eigenlijk vandaag nog naar buiten zou brengen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Je zou toch verwachten dat als QOTSA hun hele festivaltour afzegt, dat Pinkpop dit ook eigenlijk vandaag nog naar buiten zou brengen
of de tourplannen zijn niet zo drastisch gewijzigd dat ze nog op andere affiches blijven staan?
Dat ze gewijgde tourplannen hebben, hoeft nog niet te betekenen een gehele afgezegde tour, toch?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Volgens mij Nightwish, Deftones, Kaleo, Zara Larson, Crowded House, Ziggy Marley, Interpol, Courtney Barnett, Frank Carter, Mimi Web, Sea Grils, Grandson, Hang Youth, Saint PHNX, en Nile Rodgers staan niet op Werchter en wel op Pinkpop van de internationale namen volgens mij

(ge-edit)
QTSA, Interpol , Kaleo , Zara Larsson , Nightwish , Deftones, Ziggy Marley., Nile Rodger’s en Crdowded house zijn publiek trekkers hoor….

Dus Werchter mist daar wel wat mee…..

Namen die Pinkpop dan weer mist die vrij veel publiek trekken : AltJ/ Lewis Capaldi / Yungblud / Keane om er een paar te noemen
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
All in all vind ik de Pinkpop line Up iets sterker.

Vergelijk de Werchter vrijdag en Pinkpop vrijdag bijv….

Pinkpop heeft Twenty One Pilots , Nightwish onder Metallica.

Werchter heeft Greta van Fleet op die spot. Bij Pinkpop staan deze ergens in het midden van alle namen ….
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
All in all vind ik de Pinkpop line Up iets sterker.

Vergelijk de Werchter vrijdag en Pinkpop vrijdag bijv….

Pinkpop heeft Twenty One Pilots , Nightwish onder Metallica.

Werchter heeft Greta van Fleet op die spot. Bij Pinkpop staan deze ergens in het midden van alle namen ….
Twenty One Pilots staan op Werchter op de zaterdag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken