Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Gezien het Werchter nieuws kan 3FM het begrip headliner wat oprekken en 21 Pilots bekend maken voor de vrijdag of zaterdag.

Anders MUSE.

Al zou Kensington gezien ze gaan bellen ook kunnen.... of ze bellen met Floor en dan is het Nightwish wellicht?
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ben ook erg benieuwd naar morgen. Ook op een zaterdag? Misschien dan toch een Nederlandse band of dj?

Coldplay is volgens mij nu wel veel aan het reizen (en tv shows?), ook voor de nieuwe single natuurlijk. Lijkt me dus onwaarschijnlijk.

Maar wellicht een Nederlandse dj, tiesto? Die ze een 'headliner' naam hebben gegeven met post malone / imagine dragons eronder?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.018
6.059
is wel een koppenbrekertje...

Qua data/aankondigingen en al zo snel aankondigingen is Muse eigenlijk de meest voor de hand liggende. Alleen gestoeld op de tourdata en dat het vorige keer Goffertpark was. Verder heb ik geen idee wat de headliners zijn die 3FM werkelijk interessant vind tegenwoordig voor Pinkpop.

Ik hoop op een verrassende die met de aankondiging uit de lucht komt vallen, btw op 19 juni 2021 voor de headlinespot op 19 juni 2022!!

Maar als het Muse is, dan maak ik gaarne ook best een vreugde sprongetje hoor, met alle liefde ?
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
510
293
Ik begin nu toch wel Muse als grootste kanshebber te zien! Al is het leuker een onverwachte headliner te krijgen! Maar ook ik zal met Muse niet klagen!

Nightwish vindt ik nu wel groot genoeg om te headlinen dus kan ook een optie zijn (sub ook prima)

Ed Scheeran zal ik ook toejuichen.

Post Malone zie ik doorschuiven naar sub of helemaal niet meer terug keren
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

tom93

Dagopener
24 apr 2019
605
259
Naast twee rockbands zet Pinkpop echt niet nog een stevige metalband neer, daar geloof ik niets van.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.515
10.875
Als Nightwish headliner is, is Post Malone dat al.l helemaal. Zo realistisch moeten we ook wel zijn.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.158
4.281
Dat klopt. En dus is Nightwish GEEN headliner. Net als Post Malone dat niet is.



en nee, Volbeat ook niet... ?
In werkelijkheid kunnen ze alledrie headliner zijn.

Sowieso stond post malone in 2020 al aangekondigd als headliner. Of ben je nog steeds in ontkenning?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.438
Kunnen slapen @DennisvdBr ? Ik heb er even over nagedacht en het wordt Armin van Buren of Martin Garrix, als dance afsluiter op de zondag. Kan daarvoor nog een wat grotere naam zoals Post Malone. Dan kan 3fm inderdaad spreken over een headliner en ook het type artiest dat ze voor de microfoon kunnen krijgen op een zaterdag.
 
  • Haha
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken