Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Elke abonnee mag er twee bestellen.

meetje dubbel dan... ik zie idd twee verschillen staan

op http://oor-shop.nl/club-oor-vrijkaart/pinkpop-perspresentatie-vrijkaart-8-mrt-paradiso-amsterdam/ staat :
" Elk lid van CLUB OOR mag één vrijkaartje bestellen. Maar let wel: op = op. "

maar goed, staat ook een type fout tussen : " Justin Bieber en Martin Garrax "
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
visdave34 wrote:
Elke abonnee mag er twee bestellen.


meetje dubbel dan… ik zie idd twee verschillen staan

op http://oor-shop.nl/club-oor-vrijkaart/pinkpop-perspresentatie-vrijkaart-8-mrt-paradiso-amsterdam/ staat :
Elk lid van CLUB OOR mag één vrijkaartje bestellen. Maar let wel: op = op.

maar goed, staat ook een type fout tussen : ” Justin Bieber en Martin <span style="text-decoration:underline;">Garrax</span>

Dat zijn denk ik de standaard ClubOOR voorwaarden, voor de concerten waar wel entreegeld voor geldt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
In het Pinkpop-weekend nieuwe namen op RaR-RiP ( zie ook RaR/RiP topic )

Erbij staat: Mit 45 Neuverpflichtungen biegen Rock am Ring und Rock im Park in die Zielgerade ein. Angeführt von Britpop-Legende Liam Gallagher und den Kanadischen Punk-Heroen Sum 41, sind Acts wie die Donots, Simple Plan, Jake Bugg, Crystal Fighters, Rival Sons, Gojira, Dat Adam, Machine Gun Kelly, Clutch, Nimo, Skindred, Bonaparte, The Living End, Schmutzki, Schnipo Schranke oder Egotronic neu bestätigt.
Zie Liam graag overkomen, Sum 41, Rival Sons Machine Gun Kelly bijvoorbeeld graag overkomen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.820
Erg slechte line-up gewoon bij RAR, ben afgelopen 2 edities geweest en nu 0,0 spijt dat ik dit jaar niet ga. Die line-up geeft juist aan waarom het goed is dat Pinkpop dus wel eens een keer naar een Justin Bieber grijpt, ook al is het je ding misschien niet. Daar zijn echt alle clichés aan elkaar gehangen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Kaartjes voor 8 maart gewonnen :). Hopelijk daar een foto van Liam op de bühne!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Kaartjes voor 8 maart gewonnen :). Hopelijk daar een foto van Liam op de bühne!

nu wel via medeforumleden kaartjes...maar normaliter heb ik altijd de laatste 3 jaar kaarten gehad....toch misschien die jonge grietjes die allemaal mee hebben gedaan met de prijsvraag?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Kaartjes voor 8 maart gewonnen :). Hopelijk daar een foto van Liam op de bühne!

nu wel via medeforumleden kaartjes…maar normaliter heb ik altijd de laatste 3 jaar kaarten gehad….toch misschien die jonge grietjes die allemaal mee hebben gedaan met de prijsvraag?

Maar je hebt dus toegang? Als mijn vriendin geen vrij kan krijgen (normaal lukt dit wel, maar kleine kans van niet) is mijn plus één ook vacant.

Ik hoop niet op gillende tienermeisjes maar op een flinke bierdouche inclusief boe-geroep tijdens de aankondiging van Justin Bieber.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Niks gehoord over de persconferentie helaas :(
Misschien nog via 3fm...

Ik ga die dag al naar Elvis Costello in Carré 's avonds, dus het leek me wel heel mooi om dan 's middags ook nog naar paradiso te gaan.
Mocht iemand nog kaarten hebben voor de persconferentie (en zelf niet kunnen/willen), ik hou me graag beschikbaar :wink:

P.S wel het idee dat er minder mensen dit jaar kaarten hebben gewonnen... of lijkt dat maar zo??
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Ik weet het wel zeker…..Die actie van OOR was die vorig jaar ook?
volgens mij niet. Maar was een actie met 1 jaar abonnement met 1 dagkaart Pinkpop. Of 3 jaar abonnement met weekend kaart. Daar zat ook nog toegang perspresentatie bij btw...
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Uit de hoge hoed, na aankondiging Glastonbury vandaag door Foo’s, woensdag tevens Pinkpop tijdens persdag.

De enige manier om van deze editie geen Bieberfeest te maken met gilmeisjes is erna de Foos laten optreden ! Ik hoop het.....
 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
Tour FF wordt steeds uitgebreider, nu weer gigs aangekondigd in Juni voor Praag, Parijs en Boedapest.

is dit niet gewoon een beetje te wishfull thinking? de data die er nu staan zijn nog steeds 11 dagen verwijderd van pp..
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Natuurlijk gebeurt dat niet. Het zou een ontzettende sensatie zijn. Als het gebeurt dan wordt echt niet de hoofdprijs gevraagd. Maar goed..het lijkt me heel onwaarschijnlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken