Ik ga voor eerst naar RW (en meteen 4 dagen
) en we hebben een huisje gehuurd in de buurt van Herselt. Ons plan is om iedere dag met de auto naar Aarschot te rijden, daar bij het station te parkeren en vervolgens met de shuttlebus naar het festivalterrein te gaan (en visa versa voor de terugweg).
Nu kan ik niet alle info vinden op de sites van RW of NMBS. Kunnen jullie me helpen met onderstaande vragen:
Nu kan ik niet alle info vinden op de sites van RW of NMBS. Kunnen jullie me helpen met onderstaande vragen:
- Shuttlebus tussen RW terrein en station Aarschot is gratis en je hoeft hiervoor ook géén aparte (trein)tickets te hebben?
- Parkeren op station Aarschot: lijkt sowieso gratis te zijn op zaterdag en zondag (dus geen probleem). Maar hoe zit het op donderdag en vrijdag? Volgens de site van RW is parkeren daar gratis (maar niet volgens de site van NMBS), maar het is me niet duidelijk hoe ik aan een parkeerkaart kom: moet ik daarvoor dan een gratis treinkaartje bestellen (terwijl we helemaal niet met de trein gaan)? En kan ik dan ook voor twee dagen gratis treinkaartjes bestellen?