Paaspop 2025

Oh wacht, nu je t zegt, nu zie ik ze weer staan. Ik keek ze over het hoofd in de timetable. En omdat ze de ' op de o hebben staan ze onderaan. Mijn excuus! Staan nog op de line up!
Thanks voor de hartverzakking (y) Na de Alestorm/Dool, Bambie Thug/Ramkot en peter pan/meatallica clashes èn het verplaatsen van Vannstein naar een clash met Faithless had een afmelding van solstafir het plaatje wel echt afgemaakt 😂

Mijn spoorboekje ligt bijna 1:1 op die van jou!

Thanks voor de hartverzakking (y) Na de Alestorm/Dool, Bambie Thug/Ramkot en peter pan/meatallica clashes èn het verplaatsen van Vannstein naar een clash met Faithless had een afmelding van solstafir het plaatje wel echt afgemaakt 😂

Mijn spoorboekje ligt bijna 1:1 op die van jou!
Hahaha excuus voor de enorme schrik! Ik keek er echt helemaal overheen, ik zie dat ik uberhaupt dat podium die dag heb gemist want Maria Iskariot staat ook niet in mijn spoorboekje en die moet er zeker in hahaha

Niet bij te houden. Ook geen enkele informatie over programmawijzigingen.

Achja, dan zie je eens wat anders dan verwacht

Even wachten met Ticketswap loont toch zeker.
Net een weekend+camping ticket voor 148 gekocht. Klinkt toch als de goeie ouwe tijd met zo'n prijzen :cool:

• Wow
Waarderingen: Louwers
Even wachten met Ticketswap loont toch zeker.
Net een weekend+camping ticket voor 148 gekocht. Klinkt toch als de goeie ouwe tijd met zo'n prijzen :cool:

Blijft wel bijzonder dat er dit jaar zoveel te koop staan. Weersvoorspelling is niet heel slecht.

Blijft wel bijzonder dat er dit jaar zoveel te koop staan. Weersvoorspelling is niet heel slecht.
Ja er staan er nu nog in totaal 1533 te koop, alles bij elkaar. 4407 al verkocht.
Alleen de vrijdag word slecht(er) en dat is vooral de ochtend.
Misschien dat veel mensen ze weg doen door die chaos die ik me van 2023 kan herinneren met parkeren? Waar ik 3 uur in de rij stond voor de parking :ROFLMAO:

Ja er staan er nu nog in totaal 1533 te koop, alles bij elkaar. 4407 al verkocht.
Alleen de vrijdag word slecht(er) en dat is vooral de ochtend.
Misschien dat veel mensen ze weg doen door die chaos die ik me van 2023 kan herinneren met parkeren? Waar ik 3 uur in de rij stond voor de parking :ROFLMAO:
Ja, maar dat weet je bij het kopen van de tickets ook lijkt me haha. Dus blijf t bijzonder vinden, misschien door de tegenvallende headliners/closers?

Ja, maar dat weet je bij het kopen van de tickets ook lijkt me haha. Dus blijf t bijzonder vinden, misschien door de tegenvallende headliners/closers?
Ja maar kan ook te maken hebben met de regen die nu valt en die sinds de laatste dagen voorspelt is voor de dagen naar Paaspop. Kan het zeker mee te maken hebben. Maar ook dat kan een punt zijn. Ik heb ook een tijd getwijfeld of ik met deze line up wel wilde gaan. Vrienden van me gaan bijvoorbeeld niet meer. Het is dat ik via ticketswap een betere prijs kreeg, anders was ik ook zeker niet gegaan met deze line up voor die prijs 😅

• Leuk
Waarderingen: Louwers
De prijs zakt nog steeds. Op dit moment 115euro voor een weekendticket met camping (en 120 zonder camping 🤷‍♂️).

In de weersvoorspelling schijnt inmiddels de zon weer. Vandaag wel veel regen voor de Sligro-gasten. Hopelijk blijft de parkeerplaats heel...

• Wow
Waarderingen: PimSp
De prijs zakt nog steeds. Op dit moment 115euro voor een weekendticket met camping (en 120 zonder camping 🤷‍♂️).

In de weersvoorspelling schijnt inmiddels de zon weer. Vandaag wel veel regen voor de Sligro-gasten. Hopelijk blijft de parkeerplaats heel...
Toch te vroeg mijn ticket gekocht! Maar goed, ik klaag niet met 148 euro vergeleken met 250!

Voor wie het leuk vindt om een babbeltje te maken of een biertje te drinken; vind mij bij alle rock en metal acts dit weekend!
Vrijdag: Zwart Graspop 2024 shirt
Zaterdag: Zwart Bring Me The Horizon shirt
Zondag: Lichtblauw Landmvrks of zwart Korn shirt

Tot Alestorm!! 🤘

Ja maar kan ook te maken hebben met de regen die nu valt en die sinds de laatste dagen voorspelt is voor de dagen naar Paaspop. Kan het zeker mee te maken hebben. Maar ook dat kan een punt zijn. Ik heb ook een tijd getwijfeld of ik met deze line up wel wilde gaan. Vrienden van me gaan bijvoorbeeld niet meer. Het is dat ik via ticketswap een betere prijs kreeg, anders was ik ook zeker niet gegaan met deze line up voor die prijs 😅
Mag hopen dat er veel speculanten goed de boot in zijn gegaan.

Mag hopen dat er veel speculanten goed de boot in zijn gegaan.
Ik ben eens wat gaan scrollen, en zie er nu 1 persoon die 8 tickets te koop heeft, nu allemaal voor 170. Maar voor de rest zie ik vooral mensen die gewoon 1 of 2 tickets verkopen. Toch nog een aantal boven de originele prijs. Als die slim zijn zetten ze die er nu voor 124 op. Want er zitten er best veel nu rond die prijs

Hierbij mijn spoorboekje voor morgen, de tussen haakjes acts worden ingezet als er een band tegenvalt:

16:00 - 17:00 Marathon - Shelter
17:00 - 17:30 Ester van Heeswijk - Dolle Mina
(17:00 - 18:00 Kiki Busio - Fuze tea oase)
17:30 - 18:00 Ye Banished privateers - The social club
18:00 - 19:00 Tramhaus - Shelter
19:00 - 19:30 Baby Said - Heineken studio
19:30 - 20:00 Son Mieux - Apollo
20:00 - 20:30 Tribute to Toto - Theater
20:30 - 21:00 Dool - Shelter
21:00 - 21:15 Alestorm - Phoenix
21:30 - 22:00 Loreen - Apollo
22:00 - 23:00 Danko Jones - Shelter
23:00 - 23:45 Roundabouts - Heineken studio
(23:30 - 00:30 Vannstein - Thunderbolt)
23:45 - 00:30 Faithless - Apollo