Overig Muzieknieuws

Zou Gerard Joling ook op festileaks zitten? :ROFLMAO: Absouut géén fan van maar dit is wel schitterend.

nos.nl

“Het gaat om de normalisering van het behandelen van liveoptredens als interactieve sport – waarbij het gooien van voorwerpen wordt gezien als plagerij, niet als mishandeling. Die mentaliteit brengt artiesten, crewleden en medebezoekers in reëel gevaar.”

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en jaigalaar
Ik word een beetje moe van de TK, wat dat betreft. Er is genoeg aan de hand in Nederland en de wereld, ze kennen de regels en de hoge standaarden die door Nederland gehanteerd worden voor het ontzeggen van de toegang. Er gaat hier op de achtergrond echt nog wel wat tijd in zitten om hier een juridisch bindend advies aan te knopen, terwijl er dus al zat moet gebeuren.

Aan de andere kant, Ye en zijn muziek zijn sowieso schendingen van jus cogens, dus zou makkelijk moeten kunnen ;)

• Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante en B0G5

Ik kan dit nergens anders kwijt maar één van de gasten van Weval is ook één van de gasten achter Mastermovies????!!!!
Haha ja dat klopt helemaal.
En ook regisseur van o.a. de film Straf (waar Weval dus ook de soundtrack van heeft gemaakt).
Oh my ik ben meteen terug in mijn studententijd gevoelsmatig
Ja same here! Geweldig was dat toen

Het is echt heel grappig als je Thermometer veelvuldig hebt gezien, maar nog nooit The Terminator, en dan een paar weken terug voor het eerst Terminator te kijken. Aanrader!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Davidd
Mijn vriendin had nog nooit Lord of the Rings gezien, maar kent wel alle mastermovies uit haar hoofd.

Dus terwijl ik mijn favoriete film samen met haar keek en ik heel serieus dingen aan het uit leggen was, begon zij mastermovies te quoten..

Ik kan me lotr niet herinneren als mastermovies:eek:

Overigens is Straf echt een heel leuke film met zo hier en daar wat eastereggs naar die tijd van Mastermovies :)

Users who are viewing this thread