Overig Muzieknieuws

Ik weet niet goed waar ik het moet zetten (het is eerder een klaagreactie haha).

Maar zijn er nog mensen die het frustrerend vinden dat een artiest een nieuw album heeft aangekondigd, maar dat de optredens gepland staan voor het album. En dan kijk ik naar u RayešŸ˜…

Vind het eigenlijk wel tof dat er een kans is dat we nieuwe nummers gaan horen voor ze gereleased zijn. (heb de setlist nog niet bekeken, dus geen idee of het zo is haha.)

• Leuk
Waarderingen: mattman
Vind het eigenlijk wel tof dat er een kans is dat we nieuwe nummers gaan horen voor ze gereleased zijn. (heb de setlist nog niet bekeken, dus geen idee of het zo is haha.)
Ik heb er geen probleem mee om ƩƩn of twee nieuwe nummers te horen in een setlist, maar in een vlucht eens naar de setlist gekeken en het zijn er wel een aantal meer. Ik weet het, het zijn luxeproblemenšŸ˜…

Ik heb er geen probleem mee om ƩƩn of twee nieuwe nummers te horen in een setlist, maar in een vlucht eens naar de setlist gekeken en het zijn er wel een aantal meer. Ik weet het, het zijn luxeproblemenšŸ˜…
Nou ja, op Werchter begon ze ook met een nieuw nummer (Where is my husband) en die kwam best wel in 1 keer goed binnen.

Ik woon er tegenover en schrok me gisteravond de tandjes toen ik uit mijn raam keek om te zien waarom er allemaal brandweerauto's voor mijn deur stopten.

Ik snap het optimisme van Baroeg, want het had veel erger af kunnen lopen. Maar ze trekken een wel heel voorbarige conclusie. Heb echt een hele tijd vlammen uit de gevel zien komen en de brandweer sloopwerkzaamheden zien uitvoeren. Dus denk dat er meer schade is dan ze nu communiceren.

Blijf het een bijzonder dossier vinden, dat concerten in de Kuip wellus nietus verhaal. Ben naar Di-rect in de Kuip geweest (mede omdat het de allerlaatste zou zijn in de Kuip) en vond het echt een geweldige locatie voor een concert. Geluid prima, het open stadion met de doorlopende ringen die er in het donker schitterend uitzag. Ja van mij zouden er heel veel vaker concerten gehouden mogen worden in de Kuip.

• Leuk
Waarderingen: Jamel, BGI en PJ
independent.co.uk

Morrissey concerts are a lie :ROFLMAO:
Als het goed is zijn we er wel minstens een jaar vanaf nu :LOL:
The singer, who said he was experiencing ā€œindescribable hellā€, wrote in a follow-up post: ā€œThe show is not cancelled. Circumstances render the show impossible,ā€ adding in a third: ā€œIt will take me one year to recover. And that is an understatement.ā€

• Leuk
Waarderingen: Tinus101
Blijf het een bijzonder dossier vinden, dat concerten in de Kuip wellus nietus verhaal. Ben naar Di-rect in de Kuip geweest (mede omdat het de allerlaatste zou zijn in de Kuip) en vond het echt een geweldige locatie voor een concert. Geluid prima, het open stadion met de doorlopende ringen die er in het donker schitterend uitzag. Ja van mij zouden er heel veel vaker concerten gehouden mogen worden in de Kuip.
Eens hoor! Metallica met Megadeth en Suicidal Tendencies in de Kuip gezien in de 90? Jaren. Ook Monsterjam in de Kuip zoveel gaver als in Gelredome. Gewoon een iconische Venue

• Leuk
Waarderingen: gretz

Users who are viewing this thread