OPGELOST - Bruce Springsteen, arena donderdag ruilen voor zaterdag

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
140
164
Goedemorgen,

Ik heb twee kaarten voor Bruce in de Arena op de donderdag. Deze zou ik graag ruilen voor zitplaatsen op eerste ring voor de zaterdag.

Mijn kaarten, 1e rang vak 121.

Ik zou met mijn vader gaan op donderdag, maar hij moet voor onderzoek naar ziekenhuis, wat pas twee maanden later kan als hij verzet..

Mocht je gelijkwaardige kaarten hebben en willen ruilen. Laten we dan contacten!

Groeten,

Wesley
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: liluzi

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Hey Wesley! Ik heb helaas geen tickets voor de zaterdag in de Arena in de aanbieding, maar ik kan jullie wel helpen aan een leuk uitje naar Düsseldorf op de 21ste van juni. Het zijn veldplaatsen, laat maar weten of je wilt ruilen!
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
140
164
Hey Wesley! Ik heb helaas geen tickets voor de zaterdag in de Arena in de aanbieding, maar ik kan jullie wel helpen aan een leuk uitje naar Düsseldorf op de 21ste van juni. Het zijn veldplaatsen, laat maar weten of je wilt ruilen!
Hi Baas, thanks voor je reactie. Ik ga met mijn vader van 70, dus het uitje is leuk, maar zitplaatsen zijn wel een must.

Dus: heeft er iemand mooie zitplaatsen voor zaterdag en zou je net zo lief op donderdag willen gaan, laat het me weten.
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
140
164
NIet meer op zoek, inmiddels via ticketmaster alsnog doorverkooptickets kunnen verkrijgen. Tip voor wie nog zoekt, hou de site in de gaten..
 
  • Leuk
Waarderingen: BetterDays

Gebruikers die dit onderwerp bekijken