Nieuwe Festileaks website

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Hoi!

Zoals jullie weten hebben we in het eerste lockdown jaar ons forum flink onder handen genomen en geupgrade zodat 'ie weer een flink aantal jaar meekan. Toen volgde er nog een lockdown jaar, dus next up was de rest van de website. De plek waar we Festivalnieuws (blog) verzamelen en ook gaan beginnen met het bijhouden van een Festivalagenda (database).

We zijn al een heel eind en hopen ergens in de lente te kunnen releasen. Maar voor die tijd wil ik jullie ook graag nog vragen om input, omdat dit het punt is waarop nog een hoop mogelijk is. We kunnen nog allerlei functionaliteiten, informatie of tooltjes (zoals de Primavera Sound Tinder) toevoegen voor zowel de casual festival fan als de supernerd. Uiteindelijk hopen we met Festileaks het ultieme start- en eindpunt te zijn voor iedereen die ook maar iets met festivals wil en als een soort warme schil rondom de events zelf te zitten.

Dus bij deze, jij als festivalliefhebber: wat zou je nou echt chill vinden om op Festileaks te kunnen vinden?

Kom maar door met de ideeën en suggesties! En als je zelf een bijdrage wilt leveren aan de uitwerking: geef ook gerust een gil.

Thanks weer!

Cheers
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Ha Jos, toch even een berichtje als reactie op je vraag. Ook al ga je er niet veel aan hebben. Ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna nooit op de site kijk. Alle informatie haal ik uit het forum en dat gaat stukken sneller dan de site :) Hopelijk krijg je via andere routes nog wel goede input.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Ha Jos, toch even een berichtje als reactie op je vraag. Ook al ga je er niet veel aan hebben. Ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna nooit op de site kijk. Alle informatie haal ik uit het forum en dat gaat stukken sneller dan de site :) Hopelijk krijg je via andere routes nog wel goede input.
Thanks voor je reactie! Dat begrijp ik goed als het gaat om Nieuws en Geruchten.

De nieuwe website moet echter ook wat 'slimmer' worden, met wat meer body, zoals functionaliteiten als het gaat om opzoeken van praktische en meer tijdloze informatie over festivals. Wellicht dat je dat interessanter gaat vinden. Hoe duur was een muntje voor Lowlands in 2005, waar kan ik komende zomer Dua Lipa checken en wanneer speelde The Cure ook alweer op Pinkpop? Ik denk dat het voor ons festivalliefhebbers super nice is die data praktisch makkelijk en esthetisch mooi inzichtelijk te hebben, notabene op dezelfde plek als waar je ook in gesprek bent over die festivals (dit forum). We zouden er analyses op kunnen draaien en kekke tooltjes mee kunnen bouwen (een festivalvergelijker, bv). Ik hoop dat als de meerwaarde eenmaal duidelijk is, het ook echt een community effort wordt om samen bij te houden (a la Wikipedia).

Festileaks wordt dan gestoeld op 3 pijlers: Blog, Database en Forum. Die onderdelen worden ook meer met elkaar verweven dan nu het geval is.

Launch verwachting is eind maart!
 
Laatst bewerkt:

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Volgende week 31 maart lanceren we de nieuwe Festileaks website. Dat doen we tijdens een launch party slash discobabyshower in Amsterdam met collega's en relaties uit de festivalwereld. Mochten er forummers zijn die in de buurt zijn en het leuk vinden daar (+1) bij te zijn, DM maar! Beer is on us.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Confetti
Waarderingen: TNFke en wenteldave

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Volgens mij kan je met zo'n laatste zin alles en iedereen overhalen, ongeacht wat het is.

Verwacht beschuit met muisjes, raketjes en kluisjes.
We mogen weer, dus de lucht in met die vuistjes.

Celebration Sparkling GIF by DreamWorks Spirit
 
  • Confetti
Waarderingen: gerrie

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.325
Zonder iets te willen spoilen: die nieuwe website wordt een parel die harder schijnt dan mijn voorhoofd na 2 weekends Primavera straks.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.325
Prachtige website waar ik nog even niet op uitgekeken geraak. Heel mooie prominente rol voor het forum trouwens.

Buiginkje.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Joszwa

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
Deze UX/UI Designer geeft zijn complimenten ;)

Ziet er strak uit en logisch ingedeeld, op elk gebied een vooruitgang wat mij betreft.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Joszwa

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
678
624
Buiten dat Justin Bieber op de website staat bij populaire artiesten, is het een zeer mooie website.

En weinig tot geen pop-ups, dat is ook zeer fijn.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Joszwa

Gebruikers die dit onderwerp bekijken