Muse

+1 , kan me als hardcore muse fan hier wel in vinden. Het goed doen is onmogelijk, muse heeft een gevarieerde fanbase van mensen die alleen OoS leuk vinden tot 'madness is hun nr 1 song'. ga daar maar eens aan om een goed album voor neer te zetten
Wat is er mis met Madness? Fijn nummer!
 
  • Geweldig
Waarderingen: musicislife
Wat een album. Als grote fan heb ik toch lang moeten wachten op nog is een volledig goed samenhangend album. Hier is ie dan.

Die opener alleen al. Fantastisch. Episch. Inderdaad wat Knights invloeden.

Daarnet de plaat dan volledig uitgeluisterd en bij Space Debris kwamen alle haren op mijn armen en benen naar boven en water in de ogen.

Merci Muse. Tot in november.
 
Verklaar je nader haha? Vind het een stuk beter dan de laatste twee platen die ze hebben uitgebracht.
Hoeft toch geen verklaring?
4-5x beluisterd en verwijderd van de playlist, ik stel mezelf de vraag: ga ik dit nog geregeld beluisteren? Als het antwoord nee is, gaat ie van de lijst.
Ik vond Will Of The People dan beter maar dat doet er niet toe, zolang je zelf iets geweldig vindt, doet de mening van een ander er toch niet toe?
 
Het hoeft niet maar het is wel interessant om te lezen waarom het album je weinig doet en Will of the People wel. Wat maakt dat verschil?
 
Hoeft toch geen verklaring?
4-5x beluisterd en verwijderd van de playlist, ik stel mezelf de vraag: ga ik dit nog geregeld beluisteren? Als het antwoord nee is, gaat ie van de lijst.
Ik vond Will Of The People dan beter maar dat doet er niet toe, zolang je zelf iets geweldig vindt, doet de mening van een ander er toch niet toe?
Het was ook niet als aanval bedoelt hoor, maar ik was gewoon benieuwd wat er dan muzikaal je niet aanspreekt tov de voorgaande albums van Muse. Vind het zelf altijd wel leuk om de verschillende meningen over albums te lezen.
 
  • Leuk
Waarderingen: B0G5
Het was ook niet als aanval bedoelt hoor, maar ik was gewoon benieuwd wat er dan muzikaal je niet aanspreekt tov de voorgaande albums van Muse. Vind het zelf altijd wel leuk om de verschillende meningen over albums te lezen.
Ook niet als aanval begrepen hoor ;) , ik hou meer van de "rock"-factor in Muse en dat mis ik steeds meer. Sommige stukken songs zijn best oké, andere deels geforceerd maar als geheel is het niet mijn ding, hoewel ik bij The Dark Forest ook dacht oké hier gaan we maar Nightshift Superstar tackelde meteen mijn gedachten en Hush :rolleyes:
De "betere" tracks (voor mij) zijn The Dark Forest en het viertal Cryogen, Be With You, Hexagons, The Sickness In You & I (deels).

Na het herlezen van de OOR-review sluit die toch redelijk goed aan bij wat ik ervaar.
 
Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread

  • Joss