Muse

+1 , kan me als hardcore muse fan hier wel in vinden. Het goed doen is onmogelijk, muse heeft een gevarieerde fanbase van mensen die alleen OoS leuk vinden tot 'madness is hun nr 1 song'. ga daar maar eens aan om een goed album voor neer te zetten
Wat is er mis met Madness? Fijn nummer!
 
  • Geweldig
Waarderingen: musicislife
Wat een album. Als grote fan heb ik toch lang moeten wachten op nog is een volledig goed samenhangend album. Hier is ie dan.

Die opener alleen al. Fantastisch. Episch. Inderdaad wat Knights invloeden.

Daarnet de plaat dan volledig uitgeluisterd en bij Space Debris kwamen alle haren op mijn armen en benen naar boven en water in de ogen.

Merci Muse. Tot in november.
 

Users who are viewing this thread