Misty Fields 2026

Prachtige line up in de Misty Fields snoepdoos😉 en er komt nog meer( minstens een naam of 10 a 12) waar ik nu al naar uitkijk 👀

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Patje en Bubba
Net Ratboys gezien in Jeugdhuis Tijl* in Diest. Ben een nieuwe fan sinds de release van hun laatste album. Eerste keer dat ik ze zag ook. Dit gaat een magisch concert worden op Misty Fields.

*mag gezegd worden: een erg gezellig en leuk zaaltje, dat bovendien van een uitstekend geluid voorzien is (graag voor herhaling vatbaar)

Net Ratboys gezien in Jeugdhuis Tijl* in Diest. Ben een nieuwe fan sinds de release van hun laatste album. Eerste keer dat ik ze zag ook. Dit gaat een magisch concert worden op Misty Fields.

*mag gezegd worden: een erg gezellig en leuk zaaltje, dat bovendien van een uitstekend geluid voorzien is (graag voor herhaling vatbaar)
Geweldige live band, wordt de 4de keer hier in Den Haag zondag, mijn grote vraag is de pedal steel mee deze tour? Want dat zal een eerste keer voor mij zijn dat die mee is.

• Leuk
Waarderingen: mellowmaniac en Bubba
🌿
Wat ruist er door het struikgewas? Vijf gloednieuwe namen voor Misty Fields 2026 die we aanstaande vrijdag om 10:00 bekend gaan maken. Van Amerikaanse indie-rock naar Engelse electro-punk, Nederlandse garage-fuzz en experimentele folk. Dat is nog eens met goed nieuws het weekend starten vrijdag.
🔥
🙌

Ken er geen enkele van maar met wat luisteren allemaal fantastische MF bands.
Het programma ziet er al super veelbelovend uit. Dat artikel over waar je het beste bandjes kunt ontdekken slaat compleet de plank mis door Misty Fields niet te vermelden.

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Bubba en Patje
Ken er geen enkele van maar met wat luisteren allemaal fantastische MF bands.
Het programma ziet er al super veelbelovend uit. Dat artikel over waar je het beste bandjes kunt ontdekken slaat compleet de plank mis door Misty Fields niet te vermelden.
Laat Misty maar onder de radar blijven, dan blijft het gezellig. Ik mag er niet aan denken dat er volk begint af te komen dat in de verste verte niets te maken heeft met het aanwezige publiek dat er nu is.

Ben ik zekers met je eens. Ben al benieuwd of met het snelle uitverkopen ook veel nieuw publiek zal verschijnen.
De aankleding wordt in ieder geval weer top😉

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Patje en Bubba

Users who are viewing this thread