- Mijn eerste Lowlands was:
2014
- Die editie kwam ik speciaal voor:
Niet perse bepaalde namen. Ik wilde nieuwe muziek ontdekken. In 2013 was ik naar Pinkpop en toen kwam ik er achter dat alle artiesten die ik leuk vond eerst op Lowlands hadden gestaan. Wel keek ik uit naar Disclosure en The National
- Wat was de allereerste act ooit die je op Lowlands zag:
Dan Croll
- Mijn favoriete optredens ooit op Lowlands waren:
The National (2014), Tame Impala (2015)
- De beste Nederlandse act op Lowlands?:
Antal
- Slechter dan deze act heb ik niet eerder gezien op Lowlands:
St Vincent (2014). Middelvingers naar de backstage. Ze had er geen zin meer in. Waarschijnlijk waren er wat fouten gemaakt, maar zo sta je niet op een podium.
- Op Lowlands eet en drink ik meestal:
Van zoveel mogelijk verschillende stands.
- Als ik Eric van Eerdenburg zou zijn dan zou ik:
Dance programmeren in de Heineken in de nacht, om de drukte te spreiden. Dit jaar heb ik voor het eerst het idee dat niet altijd voor de juiste artiesten is gekozen die touren.
- Deze act moet echt een keer op Lowlands staan:
Lorde en Aphex Twin
- Hate me, maar mijn grootste Lowlands guilty pleasure was:
Ronnie Flex
- Toen ik Eric van Eerdenburg tegenkwam toen dacht ik:
Nog niet gezien.
- Deze act heb ik vanwege het blokkenschema moeten missen en nooit meer kunnen zien:
Queens of the Stone Age (2014) . Waarom ik toen Gui Borrato koos snap ik niet. Gelukkig weet ik nu beter wat er allemaal speelt op Lowlands
- Moet Lowlands in Biddinghuizen blijven? Ja/Nee en waarom?
Ja, de ruimte om de mooiste stad van Nederland te zijn voor een weekendje.
- De toekomst van Lowlands zie ik:
Postief. Er wordt altijd meegegaan met de progressieve muziekstromingen van het moment. Laat de oude garde maar zeuren. Wel zou ik scherper programmeren.
2014
- Die editie kwam ik speciaal voor:
Niet perse bepaalde namen. Ik wilde nieuwe muziek ontdekken. In 2013 was ik naar Pinkpop en toen kwam ik er achter dat alle artiesten die ik leuk vond eerst op Lowlands hadden gestaan. Wel keek ik uit naar Disclosure en The National
- Wat was de allereerste act ooit die je op Lowlands zag:
Dan Croll
- Mijn favoriete optredens ooit op Lowlands waren:
The National (2014), Tame Impala (2015)
- De beste Nederlandse act op Lowlands?:
Antal
- Slechter dan deze act heb ik niet eerder gezien op Lowlands:
St Vincent (2014). Middelvingers naar de backstage. Ze had er geen zin meer in. Waarschijnlijk waren er wat fouten gemaakt, maar zo sta je niet op een podium.
- Op Lowlands eet en drink ik meestal:
Van zoveel mogelijk verschillende stands.
- Als ik Eric van Eerdenburg zou zijn dan zou ik:
Dance programmeren in de Heineken in de nacht, om de drukte te spreiden. Dit jaar heb ik voor het eerst het idee dat niet altijd voor de juiste artiesten is gekozen die touren.
- Deze act moet echt een keer op Lowlands staan:
Lorde en Aphex Twin
- Hate me, maar mijn grootste Lowlands guilty pleasure was:
Ronnie Flex
- Toen ik Eric van Eerdenburg tegenkwam toen dacht ik:
Nog niet gezien.
- Deze act heb ik vanwege het blokkenschema moeten missen en nooit meer kunnen zien:
Queens of the Stone Age (2014) . Waarom ik toen Gui Borrato koos snap ik niet. Gelukkig weet ik nu beter wat er allemaal speelt op Lowlands
- Moet Lowlands in Biddinghuizen blijven? Ja/Nee en waarom?
Ja, de ruimte om de mooiste stad van Nederland te zijn voor een weekendje.
- De toekomst van Lowlands zie ik:
Postief. Er wordt altijd meegegaan met de progressieve muziekstromingen van het moment. Laat de oude garde maar zeuren. Wel zou ik scherper programmeren.
Laatst bewerkt: