Metallica

• Onderwerp starter Onderwerp starter Paddy
  • Startdatum Startdatum
boh ik vond het in amsterdam nu niet bepaald visueel heel sterk zoals een NIN of tool
de blokken anno 2022 en in sportpaleis waren leuk maar om nou te zeggen heel sterk ook niet hoor

Die blokken vind ik juist heel storend. Totaal geen eenheid met het podium. Je moet zelfs van het podium wegkijken om naar de blokken te kunnen kijken.

Heb Metallica sinds begin dit millennium een stuk of 20x gezien. Allemaal zeer vermakelijk (lang niet altijd goed) maar visueel sterk niet echt. Daarvoor moet je idd naar een TOOL of NIN. Zelfs Maiden of GnR zijn visueel sterker.

Met 2600 euro in de Ziggo voor een vip-ticket voor Rush vind ik dit wel meevallen.
654 dollar in de Sphere? Volgens mij zijn dat geen concerten maar belevenissen
Zit je hier nu echt 654 dollar voor een concertje te verdedigen? 😅

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Begrijpend lezen is ook een vak. Er werd hier geroepen dat het gigantisch veel geld was. Dan vind ik het in vergelijking met €2600 voor Rush wel meevallen. En dat is echt gewoon een concertje

Waarom vergelijken we het duurste ticket bij Rush met het goedkoopste ticket van Metallica? (Nog los van het feit dat prijzen in verschillende delen van de wereld vergelijken nergens op slaat)

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Begrijpend lezen is ook een vak. Er werd hier geroepen dat het gigantisch veel geld was. Dan vind ik het in vergelijking met €2600 voor Rush wel meevallen. En dat is echt gewoon een concertje
Die vergelijking is gewoon krom. Dat heeft niets met begrijpend lezen te maken.

Geniet ervan!
Ben zelf afgelopen weekend in Frankfurt gegaan. Hele toffe shows! Gojira zrtten een strakke set neer net als Pantera.
Maar over Avatar was ik vooral verbaast! Maakten echt er een goede show van en tonen in mijn beleving echt wel aan het grotere podium verdienen!
Dus naar alle fie gaan! Veel plezier, geniet ervan en laat zeker de ervaring achter! Ben k wel benieuwd naar!

• Leuk
  • Metal!
Waarderingen: Joslittel en luluasas
Geniet ervan!
Ben zelf afgelopen weekend in Frankfurt gegaan. Hele toffe shows! Gojira zrtten een strakke set neer net als Pantera.
Maar over Avatar was ik vooral verbaast! Maakten echt er een goede show van en tonen in mijn beleving echt wel aan het grotere podium verdienen!
Dus naar alle fie gaan! Veel plezier, geniet ervan en laat zeker de ervaring achter! Ben k wel benieuwd naar!
Morgen geen Avatar maar Knocked Loose. Ook geen straf

Morgen geen Avatar maar Knocked Loose. Ook geen straf
Zeker niet. Nee wij waren 2 dagen gegaan. Ben zelf minder fan van KL. Maar speelde ook wel leuke set haha
Vond de combi KL- Gojira en dan Avatar -Pantera ook wel perfect. Had geen van de bands met 1 van de andere omgeruild! Veel plezier nog maals! Word wss heel tof feestje!

Zeker niet. Nee wij waren 2 dagen gegaan. Ben zelf minder fan van KL. Maar speelde ook wel leuke set haha
Vond de combi KL- Gojira en dan Avatar -Pantera ook wel perfect. Had geen van de bands met 1 van de andere omgeruild! Veel plezier nog maals! Word wss heel tof feestje!
Bedankt ik kan niet wachten! Mooi om te horen dat het voorprogramma en Metallica bevalt. Gojira vind ik zelf echt retegoed en ondanks dat Knocked Loose op plaat niet heel bijzonder vind was ik live onder de indruk.

Users who are viewing this thread