Metallica

• Onderwerp starter Onderwerp starter Paddy
  • Startdatum Startdatum
De koopkracht ligt daar natuurlijk ook wel een stuk hoger, prijzen kan je niet 1 op 1 vergelijken

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Met 2600 euro in de Ziggo voor een vip-ticket voor Rush vind ik dit wel meevallen.
654 dollar in de Sphere? Volgens mij zijn dat geen concerten maar belevenissen

• Leuk
Waarderingen: won666 en PJ
ik weet niet of t nou heel veel meerwaarde heeft voor een band als metallica om in the sphere te spelen?? :rolleyes::rolleyes:

ik weet niet of t nou heel veel meerwaarde heeft voor een band als metallica om in the sphere te spelen?? :rolleyes::rolleyes:
Het schijnt een beleving te zijn. Heb er al meer over gelezen. Zowel bv U2 als Eagles krijgen lovende kritieken. Visueel moet het het echt een beleving zijn.

ik zou dan eerder gaan voor een band die normaal gesproken al veel nadruk legt op de visuals zoals Tool ofzo
Als je in die zaal staat laat je toch iets mooi ineen steken denk ik.
Hij is er speciaal voor gebouwd.

Nee.

Ik vind dit idd ook meer geschikt voor een Tool of Iron Maiden.
Maar die hebben in Amerika niet een kwart van de populariteit van Metallica. Belachelijk duur maar dit gaat een super gave belevenis worden.

Zoek eens op de film: Through the Never van Metallica. Kijk naar dat podium en dan discussiëren we weer verder over visuals😆
boh ik vond het in amsterdam nu niet bepaald visueel heel sterk zoals een NIN of tool
de blokken anno 2022 en in sportpaleis waren leuk maar om nou te zeggen heel sterk ook niet hoor

Users who are viewing this thread