ES Mad Cool 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.661
Valt Maneskin voor veel mensen tegen als het alternatief Madonna is? :p
Live performance aside, Madonna is natuurlijk een véél grotere naam. En een stunt als je het kan boeken. Idem voor ACDC en Springsteen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Ik weet dat Madonna overal is aangeboden maar de meesten hebben gepast omwille van de vraagprijs.
Dat Mad Cool het dan wel doet, zou typisch zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.661
Ik weet dat Madonna overal is aangeboden maar de meesten hebben gepast omwille van de vraagprijs.
Dat Mad Cool het dan wel doet, zou typisch zijn.
Vraag me ook af of het slim is, qua return. Ofwel: zouden ze hun dag er meteen mee uitverkopen of valt dat tegen. Bij een naam als Madonna echt heel moeilijk in te schatten.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Vraag me ook af of het slim is, qua return. Ofwel: zouden ze hun dag er meteen mee uitverkopen of valt dat tegen. Bij een naam als Madonna echt heel moeilijk in te schatten.
Ben er wel zeker van dat bij een stad als Madrid ze die dag wel volkrijgen.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
391
134
GFPdJIhXsAIRGip
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Mag ik lachen?
Anders moeten ze nog eens zeggen dat er de allerduurste headliner ooit aan zou komen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.661
Mag ik lachen?
Anders moeten ze nog eens zeggen dat er de allerduurste headliner ooit aan zou komen.
Ze doen het niet veel beter dan een RW idd. Maar wel pochen met de grote namen die ze zouden geboekt hebben. Eventjes doen uitschijnen dat een ACDC of Madonna hier zou staan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken