ES Mad Cool 2024

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.409
1.914
Die zaterdagheadliner lijkt een kleine naam. Schreeuwt gewoon Muse he dat gat.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Ook niet echt indrukwekkend. Trouwens Mad Cool moet is leren stoppen met die headliner plekjes te suggereren. Is al meermaals fout gelopen.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.409
1.914
Gewoon het jaartal laten vallen voor festivals die op een jaar maar enkele pagina's verzamelen.
Enkel de hoofdzaken jaarlijks een nieuw topic geven lijkt me.
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe en Everyknight

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.661
Niet de meest indrukwekkende affiche. Zoals wel verwacht.
Het is niet veel beter dan RW nee.

Erg zwak jaartje, op een paar (usual) uitschieter na (Hellfest, Primavera, Glastonbury waarschijnlijk).
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.409
1.914
Het is niet veel beter dan RW nee.

Erg zwak jaartje, op een paar (usual) uitschieter na (Hellfest, Primavera, Glastonbury waarschijnlijk).
Rock en Seine toch ook wel, andere periode maar zijn nu ook al enkele knalaffiches aant bouwen de laatste jaren.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.723
1.891
Vanuit efest. Duikt ook op in ACDC forum:
the festival CEO declared that they have almost signed a strong headliner who will skyrocket budget at 22/23 million€
Geen idee wat ik hiervan moet denken...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.661
Vanuit efest. Duikt ook op in ACDC forum:
the festival CEO declared that they have almost signed a strong headliner who will skyrocket budget at 22/23 million€
Geen idee wat ik hiervan moet denken...
Na het Madonna op Glastonbury verhaal (ze bleek te duur), zou dat deze Mad Cool naam ook wel kunnen zijn. En dan Madonna op een BST Hyde Park event ofzo.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Wordt hier nu gesuggereerd dat Madonna of AC/DC op Mad Cool zouden kunnen staan? Toch wel zeer grote namen. Ik weet dat ze in principe eens Bruce Springsteen geboekt hadden, maar toch.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.661
Wordt hier nu gesuggereerd dat Madonna of AC/DC op Mad Cool zouden kunnen staan? Toch wel zeer grote namen. Ik weet dat ze in principe eens Bruce Springsteen geboekt hadden, maar toch.
Ja, Madonna en ACDC zijn in feite geen festivalnamen dus ik wil beide nog wel eens zien. Voor hetzelfde geld valt het tegen en is die vierde afsluiter Maneskin ofzo, met de overige headlineslots half ingevuld/verschoven.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.179
Ja, Madonna en ACDC zijn in feite geen festivalnamen dus ik wil beide nog wel eens zien. Voor hetzelfde geld valt het tegen en is die vierde afsluiter Maneskin ofzo, met de overige headlineslots half ingevuld/verschoven.
Valt Maneskin voor veel mensen tegen als het alternatief Madonna is? :p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken