Onderling met vrienden veel gezeken over de lineup, maar nu het blokkenschema er is toch wel een prima programma wat er ligt. Hebben een hele diverse groep (20 man oid) met mensen die echt voor de dagoptredens komen met voorliefde voor rock, indie, hiphop. En natuurlijk de nachtbrakers, de heren en dames die volgens sommigen hier onder het carnavalspubliek zouden vallen. Hoewel ik mijn eerste 2x lowlands ook exact als die laatste groep beleefde, is dat nu (gelukkig voor eigen lichaam en geest) wat minder.
Qua dagprogramma valt eigenlijk alleen de vrijdag tegen, kneecap en fcukers wil ik sowieso zien, verder veel leeg in het schema. Andere dagen zit dat beter in elkaar voor mij. Toch ook erg veel zin in het Nachtprogramma. Ik denk heel lang de X-Ray op vrijdag en daarna misschien nog even India in. Zaterdag verwacht ik wat meer rust in de bravo ivm TLM in de Heineken waar ik zelf een sucker voor ben dus daar wel mijn opwachting zal maken. Zondag altijd een leuke avond, denk dat kettama in de bravo bizar druk zal zijn, maar dat verdient de man ook wel.
Iets te veel gezeken voorafgaand, maar met een maandje te gaan een mooi moment om de knop om te zetten naar pure voorpret!