Lowlands 2026

Ja dat zijn ook altijd mijn uitgangspunten. Politie Warnsveld tegenover Steel Pulse is bijvoorbeeld uitgemaakte zaak. Tyler vs Voices al wat lastiger. Het is jammer dat er op sommige momenten weinig te doen is en op andere momenten keuze te over.
Balen voor je!
Mijn criteria zijn dan vaak:
1. kan ik ze snel ergens anders zien? Dan vallen de NL acts vaak af
2. waar heb ik zin op dat moment
Tegelijkertijd pieken NL acts vaak op Lowlands, denk Mula B vorig jaar.. maakt de blood orange en Willem cash voor mij een zure. Inderdaad het moment zelf kijken waar je zin in hebt je weet nooit hoe het loopt

Onderling met vrienden veel gezeken over de lineup, maar nu het blokkenschema er is toch wel een prima programma wat er ligt. Hebben een hele diverse groep (20 man oid) met mensen die echt voor de dagoptredens komen met voorliefde voor rock, indie, hiphop. En natuurlijk de nachtbrakers, de heren en dames die volgens sommigen hier onder het carnavalspubliek zouden vallen. Hoewel ik mijn eerste 2x lowlands ook exact als die laatste groep beleefde, is dat nu (gelukkig voor eigen lichaam en geest) wat minder.

Qua dagprogramma valt eigenlijk alleen de vrijdag tegen, kneecap en fcukers wil ik sowieso zien, verder veel leeg in het schema. Andere dagen zit dat beter in elkaar voor mij. Toch ook erg veel zin in het Nachtprogramma. Ik denk heel lang de X-Ray op vrijdag en daarna misschien nog even India in. Zaterdag verwacht ik wat meer rust in de bravo ivm TLM in de Heineken waar ik zelf een sucker voor ben dus daar wel mijn opwachting zal maken. Zondag altijd een leuke avond, denk dat kettama in de bravo bizar druk zal zijn, maar dat verdient de man ook wel.

Iets te veel gezeken voorafgaand, maar met een maandje te gaan een mooi moment om de knop om te zetten naar pure voorpret!

• Leuk
Waarderingen: WTSGD en Greyhound
Onderling met vrienden veel gezeken over de lineup, maar nu het blokkenschema er is toch wel een prima programma wat er ligt. Hebben een hele diverse groep (20 man oid) met mensen die echt voor de dagoptredens komen met voorliefde voor rock, indie, hiphop. En natuurlijk de nachtbrakers, de heren en dames die volgens sommigen hier onder het carnavalspubliek zouden vallen. Hoewel ik mijn eerste 2x lowlands ook exact als die laatste groep beleefde, is dat nu (gelukkig voor eigen lichaam en geest) wat minder.

Qua dagprogramma valt eigenlijk alleen de vrijdag tegen, kneecap en fcukers wil ik sowieso zien, verder veel leeg in het schema. Andere dagen zit dat beter in elkaar voor mij. Toch ook erg veel zin in het Nachtprogramma. Ik denk heel lang de X-Ray op vrijdag en daarna misschien nog even India in. Zaterdag verwacht ik wat meer rust in de bravo ivm TLM in de Heineken waar ik zelf een sucker voor ben dus daar wel mijn opwachting zal maken. Zondag altijd een leuke avond, denk dat kettama in de bravo bizar druk zal zijn, maar dat verdient de man ook wel.

Iets te veel gezeken voorafgaand, maar met een maandje te gaan een mooi moment om de knop om te zetten naar pure voorpret!
Nu Genea op vrijdag zou ik je echt aanraden!

• Leuk
Waarderingen: biebs
Ook wel benieuwd wat Richie Hawtin gaat doen om 21:30 in de Heineken…

Snap dat niet helemaal. Weet nog wel
dat Chris Stussy rond 19:00 speelde. Eigenlijk helemaal kut

• Leuk
Waarderingen: Joost18
Update prijzen en aanbod ts en tm

Vrijdag 17 juli
Ticketswap: €316,- / tmaster: 322,-
Aantallen kaarten vrijdag 17 juli
Ts: 488 tickets in de resale (+30)
Tm ? tickets in de resale

Zaterdag 11 juli
Ticketswap: €325 / tmaster €332

Zondag 12 juli
Ticketswap: €325,12 / tmaster: €312,-

Maandag 13 Juli
Ticketswap: €318,51 / tmaster: €327,59,-

Dinsdag 14 Juli
Ticketswap: €318,51 / tmaster: 322,40

Woensdag 15 juli
Ticketswap: €318,51 / tmaster: 319,-

Donderdag 16 juli
Ticketswap: €318,- / tmaster: 322,-

Vrijdag 17 juli

Aantallen kaarten zondag 12 jul
TS: 342 tickets
TM: 419 tickets.

Aantallen kaarten maandag 13 juli
Ts: 386 tickets in de resale
Tm 496 tickets in de resale

Aantallen kaarten dinsdag 14 juli
Ts: 414 tickets in de resale
Tm 495 tickets in de resale

Aantal kaarten woensdag 15 juli
Ts: 442
Tm: 575

Aantallen kaarten donderdag 16 juli
Ts: 458 tickets in de resale (+16)
Tm 681 tickets in de resale (+ 106)

Totaal zondag 12 juli = 882
Totaal maandag 13 juli = 909
Totaal woensdag 15 juli = 1017 (aanbod neemt toe)
Totaal donderdag 16 juli = 1139 (aanbod neemt toe)
Totaal vrijdag 17 juli = volgt

• Leuk
Waarderingen: StevieU2 en freezeroz
Ook wel benieuwd wat Richie Hawtin gaat doen om 21:30 in de Heineken…

Snap dat niet helemaal. Weet nog wel
dat Chris Stussy rond 19:00 speelde. Eigenlijk helemaal kut
21:30 met 1,5 uur show voelt wel meer als een sleutelpositie, waar stussy me eigenlijk helemaal is ontgaan. In principe kan je na Richie zo de Bravo in.

Update prijzen en aanbod ts en tm

Vrijdag 17 juli

Zaterdag 11 juli
Ticketswap: €325 / tmaster €332

Zondag 12 juli
Ticketswap: €325,12 / tmaster: €312,-

Maandag 13 Juli
Ticketswap: €318,51 / tmaster: €327,59,-

Dinsdag 14 Juli
Ticketswap: €318,51 / tmaster: 322,40

Woensdag 15 juli
Ticketswap: €318,51 / tmaster: 319,-

Donderdag 16 juli
Ticketswap: €318,- / tmaster: 322,-

Vrijdag 17 juli

Aantallen kaarten zondag 12 jul
TS: 342 tickets
TM: 419 tickets.

Aantallen kaarten maandag 13 juli
Ts: 386 tickets in de resale
Tm 496 tickets in de resale

Aantallen kaarten dinsdag 14 juli
Ts: 414 tickets in de resale
Tm 495 tickets in de resale

Aantal kaarten woensdag 15 juli
Ts: 442
Tm: 575

Aantallen kaarten donderdag 16 juli
Ts: 458 tickets in de resale (+16)
Tm 681 tickets in de resale (+ 106)

Totaal zondag 12 juli = 882
Totaal maandag 13 juli = 909
Totaal woensdag 15 juli = 1017 (aanbod neemt toe)
Totaal donderdag 16 juli = 1139 (aanbod neemt toe)
Totaal vrijdag 17 juli = volgt
TM 713 stuks!

• Leuk
Waarderingen: Davidd
TM 713 stuks!
Toch even benieuwd, de telling van resale Ticketmaster tickets. Dit kan je nogsteeds niet direct zien op de website toch? In 2022 ben ik ooit begonnen met een telling van de TM tickets via een Excel sheet waarin ik de site kopieerden en er dan via een Excel formule automatisch een totaal aantal uitkwam, deelde dat toen ook op Festileaks.

Nu kan je een kopie van de site gewoon in ChatGpt gooien en hij telt het ook voor je op, of is het nu wel ergens zichtbaar op de site?

Toch even benieuwd, de telling van resale Ticketmaster tickets. Dit kan je nogsteeds niet direct zien op de website toch? In 2022 ben ik ooit begonnen met een telling van de TM tickets via een Excel sheet waarin ik de site kopieerden en er dan via een Excel formule automatisch een totaal aantal uitkwam, deelde dat toen ook op Festileaks.

Nu kan je een kopie van de site gewoon in ChatGpt gooien en hij telt het ook voor je op, of is het nu wel ergens zichtbaar op de site?
De aantallen geeft Tm idd niet aan, maar het optellen is heel makkelijk tegenwoordig :cool:

Users who are viewing this thread