Lowlands 2026

Kleine hoop😬Suede op de spot van P.R.van vorig jaar. zou echt fantastich zijn...... LL zit tussen hun schema in en nog vrij zo te zien.
Lekker voor de iets ouderen onder ons.🫣

• Leuk
Waarderingen: KJM
Zaterdag 11 juli
Ticketswap: €325 / tmaster €332

Zondag 12 juli
Ticketswap: €325,12 / tmaster: €325,-

TS: 342 tickets in de resale
TM zondag 12/07 resale 419 tickets.
Hoogste prijs: 455,52, laagste prijs: 325,-

Kun je op twee platformen tegelijk aanbieden? Dacht dat dat niet kon.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Haha dit is de prijs! Tellingen laat ik aan iemand anders over, maar wel handig als we een lijstje aanhouden, dus copy gerust. Zal er morgen een euroteken bijzetten.

Tipje jij trouwens Romy liz Rome? Heerlijke tip!
Ah zo, ik dacht dat het de aantallen waren. Wie hield dat vorige keer zo goed bij?

Klopt, die tipte ik. Beetje Phoebe Bridgers af en toe. Ben ik ook erg benieuwd na. Hopelijk op een ochtend in de Lima. Jij nog leuke tips?

Dankje! Even er bij zetten

Is handig als dat blokkenschema eens komt. Kan ik ze aanvinken dat werkt beter want al die namen onthouden lukt mij nooit :ROFLMAO:
Ik schrijf ze netjes op, dus heb al een selectie gemaakt, maar zoals ik aan
David al schreef, ik wacht tot het blokkenschema. Want zal dan wel weer moeten schrappen van mijn lijstje…. 😕

Zaterdag 11 juli

Zondag 12 juli
Ticketswap: €325,12 / tmaster: €325,-

Hoogste prijs: 455,52, laagste prijs: 325,-

Kun je op twee platformen tegelijk aanbieden? Dacht dat dat niet kon.
Dus 751 tickets in de verkoop. Dat vind ik best veel. Ik zie opties genoeg voor de koopjesjagers hier 🎉🍻

• Confetti
Waarderingen: degrotegeneraal
Ah zo, ik dacht dat het de aantallen waren. Wie hield dat vorige keer zo goed bij?
Ik hield twee jaar geleden om de zoveel tijd bij via een Excel tool hoeveel kaarten er tek oop stonden op TM. Ik zit op dit moment alleen in een iet wat drukke fase (2e kind op komst in oktober), dus weet nog niet hoe vaak ik het ga checken.

• On fire
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en daily
Zaterdag 11 juli

Zondag 12 juli
Ticketswap: €325,12 / tmaster: €318,-

Hoogste prijs: 455,52, laagste prijs: 318,-

Bijna 50,- onder de sale prijs.

Ik hield twee jaar geleden om de zoveel tijd bij via een Excel tool hoeveel kaarten er tek oop stonden op TM. Ik zit op dit moment alleen in een iet wat drukke fase (2e kind op komst in oktober), dus weet nog niet hoe vaak ik het ga checken.
Okay, dus jij was die slimme guy. Grappig dit jaar ga je voor resell en hou je het niet bij 😄😉

Btw alle begrip voor in jouw situatie. Mooiste wat er is. Hopelijk gaat alles goed met jullie.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Zaterdag 11 juli

Zondag 12 juli
Ticketswap: €325,12 / tmaster: €318,-

Hoogste prijs: 455,52, laagste prijs: 318,-

Bijna 50,- onder de sale prijs.
Edit 312 op ticketmaster gaat hard vandaag ;)

Users who are viewing this thread