Lowlands 2026

De leegte na DTRH is voelbaar, ben erg benieuwd naar de laatste namen en het blokkenschema. Volgens het schema van vorig jaar verwacht ik deze 22 of 29 juli. Hopelijk doen ze het wat eerder om de kaartverkoop eerder wat te boosten. Al verwacht ik qua namen nog enkel opvulling.

• Leuk
Waarderingen: bart2907010
Ik zie idd dat er 2 verschillende data op de website staan: 9 juli als je naar doorverkoop gaat via tickets en 13 juli in de update over de ticketverkoop. Verwarrend.... Denk zelf ook dat de mensen die nu een kaartje hebben, die willen ook daadwerkelijk gaan. De kaartjes die worden doorverkocht zullen per ongelijk te veel gekocht zijn of van mensen komen die niet meer kunnen/willen. Denk dat ik ga proberen paar 10tjes te besparen (toch weer paar biertjes) en anders volle mep betalen.
Is er enig idee hoeveel kaarten er nu verkocht zijn? En denken jullie dat Lowlands ook het aantal bezoekers gaat verminderen?
Als het over een paar tientjes gaat, dan gaat het ook vaak over….. toch weer een paar biertjes…..

1. Je kan ook minder bier drinken…..
2. Of drink je dan een paar biertjes minder als je de normale prijs moet betalen?

Nu Lowlands dichterbij komt, toch benieuwd naar jullie must sees en ontdekkingen van deze line-up?
Ik ga proberen dit pas te doen nadat het blokkenschema bekend geworden is. Dan maak ik een realistische en een onrealistische planning. Dat voorkomt voor mij teleurstellingen….. nu ook, lees veel de naam Dijon…. dan denk ik eerst is dat dus die techno dj waar mijn oudste dochter veel naar luistert….. gelukkig niet dus, maar gelijk dilemma. Dit klinkt wel heel fijn en goed. Door het rauwe randje niet cheesy…. ja daar had ik nog geen rekening mee gehouden…. 🤷🏼‍♂️🤔

Users who are viewing this thread