Lowlands 2026

ik zat gister te denken, is er een kans dat lowlands op zaterdag de alpha laat openen door de jostiband, zag er gister enorm geslaagd uit en als ik naar de laatste 2 jaar kijk wat de alpha opent op zaterdag heeft het wel dezelfde vibe dat het een gezellig act is

ik zat gister te denken, is er een kans dat lowlands op zaterdag de alpha laat openen door de jostiband, zag er gister enorm geslaagd uit en als ik naar de laatste 2 jaar kijk wat de alpha opent op zaterdag heeft het wel dezelfde vibe dat het een gezellig act is

Het zou zomaar kunnen, wat mij betreft is een zo'n opening op de Alpha genoeg in een weekend. Lijkt me dan eerder een leuk alternatief als NNO het een keer mooi geweest vindt. Verder zie ik het liefst wel serieuze openers op de Alpha. Goldband, Joost etc waren altijd super leuk ook.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Word ik niet warm of koud van, duiken op elk willekeurig festival op tegenwoordig. Leuk als er niets tegenover staat, maar met dit soort namen vrees ik dat ons groepje voor dit jaar heel klein blijft.

Een aardig deel van onze groep is al jaren niet meer onder de indruk van de lineup.
We hebben afgesproken dat dit voorlopig onze laatste Lowlands editie is en dat we daarna naar Pukkelpop gaan.
Dat heeft natuurlijk overlappende namen maar toch heb ik Pukkelpop prettiger ervaren.

ik ben in al mn jaren op LL nog nooit terug naar de tent gelopen om daar "even gezellig bij de tent te zitten om wat te eten en te drinken en natuurlijk de sfeer op de camping"
ik heb op ieder moment van de dag zeker 1 of 2 acts die ik graag wil zien.
bij je tent zitten vind ik echt zonde van mn kaartje.
Dat vind ik meer iets voor in zuid frankrijk, hooguit op de do doe ik dat.
Het scheelt wel een hoop geld of je op het terrein eet of dat je bij je tent/camper etc eet.

Misschien worden een aantal van ons ook wat ouder en die vinden een relax moment of zelfs een middagdutje 🫣 ook wel fijn.

Een aardig deel van onze groep is al jaren niet meer onder de indruk van de lineup.
We hebben afgesproken dat dit voorlopig onze laatste Lowlands editie is en dat we daarna naar Pukkelpop gaan.
Dat heeft natuurlijk overlappende namen maar toch heb ik Pukkelpop prettiger ervaren.
Zijn we nog nooit geweest, maar misschien wel een leuke optie voor volgende jaar. Kijken of we de groep weer wat groter kunnen krijgen, want ik vind een festival veel leuker met veel vrienden om me heen šŸ’•

en dan is Pukkelpop ook nog eens 78 Euro goedkoper?!!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Pukkelpop blijft maar droppen ook, toch bizar dat Pukkelpop (een compleet uitverkochte festival) wel een strategie heeft waardoor je als mogelijk bezoeker constant enthousiast en aangehaakt blijft en Lowlands al twee maanden niets plaatst waarmee ze mensen enthousiasmeren.
Vergeet dat plaatje met die boom niet! Als dat de zwevende LL-er niet over de streep trekt weet ik het ook niet meer.

Stagiair Sam is helaas op vakantie, zou ergens in juni weer moeten terugkomen om een tof plaatje van een nieuwe sponsor te posten op de sociale media kanalen!

• Leuk
Even tussendoor naar je tent kan wel financieel voordelig zijn, als je zoals ik vrij vaak honger hebt :ROFLMAO: . Vind het ook fijn om voor het nachtprogramma een lange broek aan te trekken en heel eventjes op te laden. Moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik nooit voor de brug heb gestaan, dat zou ik vermoedelijk ook te ver vinden.

• Leuk
Is dat niet praktische hetzelfde als het NNO?

Zijn we nog nooit geweest, maar misschien wel een leuke optie voor volgende jaar. Kijken of we de groep weer wat groter kunnen krijgen, want ik vind een festival veel leuker met veel vrienden om me heen šŸ’•

en dan is Pukkelpop ook nog eens 78 Euro goedkoper?!!
Na ons bezoek vorig jaar heb ik een verslagje geschreven in het Pukkelpop forum, eerlijk hoe wij het hebben ervaren.
Mocht je tijd/zin hebben om het te lezen:

Bericht in onderwerp 'Pukkelpop 2025'
https://forum.festileaks.com/threads/pukkelpop-2025.1763/post-580173

• Metal!
Mijn theorie is dat ze wachten tot mensen hun vakantiegeld binnen hebben

ik ben in al mn jaren op LL nog nooit terug naar de tent gelopen om daar "even gezellig bij de tent te zitten om wat te eten en te drinken en natuurlijk de sfeer op de camping"
ik heb op ieder moment van de dag zeker 1 of 2 acts die ik graag wil zien.
bij je tent zitten vind ik echt zonde van mn kaartje.
Dat vind ik meer iets voor in zuid frankrijk, hooguit op de do doe ik dat.
De enige rede is een dutje vanwege nachtwerk de vorige avond (en een gat in het blokkenschema). Of om nog even in korte tijd een paar biertjes te drinken voordat de avond begint 🤣

Heb toch niet echt het idee dat de doelgroep van LL perse het vakantiegeld nodig heeft om een LL-ticket te betalen? Lijkt me sterk alsof dat nu veel effect gaat hebben.
Lijkt mij ook niet, tegelijkertijd begrijp ik wel dat Ɣls je dan wacht, je wacht tot het vakantiegeld. Maar met of zonder vakantiegeld, er zullen serieuze (mainstream) boekingen nodig zijn om het publiek over de streep te trekken denk ik.

Users who are viewing this thread