Lowlands 2026

Als ze, net als het vorige album, weer een succesvolle plaat kunnen uitbrengen die het ook onder de jonge fans goed zou doen, zouden ze best de rock headliner van 2027 kunnen zijn.
Het zal niet de headliner zijn die het drukste gaat zijn in de Alpha, maar ondanks dat de debuutplaat alweer 25 jaar oud is, is het toch wel een band die nog wel een frisse wind meebrengt.
DTRH headliner zou ook prima kunnen nog natuurlijk.

Ik denk dat ze hier op de website wel een artikel zouden schrijven als dat er aan zou komen... Maar ik hoop het wel! Wie hopen we nog op?
der mogen van mij een hoop namen van all points east ook wel even langs Biddinghuizen komen:
PINKPANTHERESS
djo
danny brown
quadeca
rex orange county
baby keem

ben alleen bang dat dit voornamelijk namen zijn die te groot zijn voor de tweede drop. Quadeca verwacht ik wel, zou een enorme misser zijn om hem niet op een van de Nederlandse festivals te hebben.

Kurt Vile de maandag en dinsdag na Lowlands in Paradiso en Doornroosje. Die kunnen we wel afstrepen voor Lowlands

der mogen van mij een hoop namen van all points east ook wel even langs Biddinghuizen komen:
PINKPANTHERESS
djo
danny brown
quadeca
rex orange county
baby keem

ben alleen bang dat dit voornamelijk namen zijn die te groot zijn voor de tweede drop. Quadeca verwacht ik wel, zou een enorme misser zijn om hem niet op een van de Nederlandse festivals te hebben.
Als ik de clashfinder moet geloven zijn er nog heel wat bravo namen niet geconfirmed.. dus wie weet! Al zie ik pinkpantress en baby keem wel een Alpha opeisen. Wie weet!

• Leuk
Waarderingen: dikkeboktor
Hoe groot achten jullie de kans dat K3 dit jaar (of volgend jaar) op Lowlands staat als Guilty pleasure act? Die shows in Ahoy zijn een groot succes onder de leeftijdsgroep van Lowlands in ieder geval

Hoe groot achten jullie de kans dat K3 dit jaar (of volgend jaar) op Lowlands staat als Guilty pleasure act? Die shows in Ahoy zijn een groot succes onder de leeftijdsgroep van Lowlands in ieder geval
klein als ze festivals zouden doen dan had pukkelpop ze wel al aangekondigd denk ik

klein als ze festivals zouden doen dan had pukkelpop ze wel al aangekondigd denk ik
Ik heb (de huidige) K3 gezien dit weekend op Paaspop. Het was met live band en een uur lang zeer onderhoudend, hit naar hit in een gigatempo. Zou prima passen als opener in de Alpha i.p.v. een meezingact. Ik verwacht echter dat ze vrij duur zijn voor deze spot.

Als ik de clashfinder moet geloven zijn er nog heel wat bravo namen niet geconfirmed.. dus wie weet! Al zie ik pinkpantress en baby keem wel een Alpha opeisen. Wie weet!
Is dit op basis van verwachting of tour schema en welke slots ze spelen op vergelijkbare festivals?

Is dit op basis van verwachting of tour schema en welke slots ze spelen op vergelijkbare festivals?
Ik heb tot nu toe de clashfinder gemaakt. Heb alleen de namen ingevuld die definitief op een bepaalde dag staan(zie dagindeling topic) en daarvan geïnterpreteerd welke plek ze op de timetable krijgen.
Enige uitzondering zijn de nachtprogramma namen. Heb daar de podcast als basis gebruikt en de rest ingedeeld(eigenlijk alleen de bravo bleef nog over) naar mijn eigen idee, maar heb voor me gevoel wel genoeg verstand van dat topic om dat realistisch in te kunnen vullen.

Ik kan nog wel een keertje kijken of ik een lijstje met alle alpha/bravo namen kan maken, zodat we een beetje kunnen kijken wat we nog kunnen verwachten

Ik hoop toch vooral dat Geese niet tegelijk is met Tyler. Dat zou echt de grootste clash in jaren zijn voor mij. Laat Geese maar lekker ergens eennalaatste in de bravo staan ofzo dan hoor je mij niet.

Zou Lowlands nog op de Angine de Poitrine hyptrain springen? Zal eigenlijk wel moeten toch? Als festival wat gitaarmuziek een plek wilt blijven geven moet je de grootste plotselinge math-rock hype ooit wel proberen te boeken.
Volgensmij zitten ze dan in Amerika/Canada

Users who are viewing this thread