Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Paul Kalkbrenner is al 10 jaar niet meer een ding en zal de komende 10 jaar dat ook niet meer zijn. Prima boeking voor Rock Werchter Classics. Kan ie na Skunk Anansie optreden
Paul Kalkbrenner is gewoon een degelijke naam met enkele uitschietters op zijn naam. Ook ook geen huge ticketseller. Gewoon eentje die goed meedraait in de marge
Ik kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die een weekendticket kopen omdat ze perse die ene artiest op de midcard willen zien. Zeker als je daarvoor ook een dagticket voor een ander festival kan kopen…
Ik kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die een weekendticket kopen omdat ze perse die ene artiest op de midcard willen zien. Zeker als je daarvoor ook een dagticket voor een ander festival kan kopen…
Was leuk inderdaad! Niet de meest complexe muziek, maar wel flinke energiebom die vent. Zou er wel druk worden ook, doet het best lekker op TikTok etc.
Noemde eigenlijk vooral Kalkbrenner als een voorbeeld van een grotere elektronische act die al (bij naam) bekend is bij het Lowlands publiek. Maar is natuurlijk inwisselbaar voor andere namen van vergelijkbare grote, alleen tourt er verder volgens mij niet zo veel op dat gebied.
Lijkt mij echt leuk als de muziek in de shotjesbar nog een stukje harder gaat! Dat iedereen daar ook echt gaat dansen. Wat een plek was dat trouwens. Ook vet dat er dus geen beveiliging in mocht komen en iedereen gebruik mocht maken van de spiegel zonder problemen hahaha
Lijkt mij echt leuk als de muziek in de shotjesbar nog een stukje harder gaat! Dat iedereen daar ook echt gaat dansen. Wat een plek was dat trouwens. Ook vet dat er dus geen beveiliging in mocht komen en iedereen gebruik mocht maken van de spiegel zonder problemen hahaha
Nog even over Geese, ik denk eigenlijk dat dit gewoon in de India komt te staan hoor. En zelfs daar wordt het niet proppen. Heel blij dat dit geboekt blijft worden maar het huidige publiek loopt hier echt niet voor warm.
Ik kan mij nog een show van Mount Kimbie herinneren waarbij de India voor 25% gevuld was… Geese is wel wat populairder maar zéker niet makkelijker in het gehoor.
Nog even over Geese, ik denk eigenlijk dat dit gewoon in de India komt te staan hoor. En zelfs daar wordt het niet proppen. Heel blij dat dit geboekt blijft worden maar het huidige publiek loopt hier echt niet voor warm.
Ik kan mij nog een show van Mount Kimbie herinneren waarbij de India voor 25% gevuld was… Geese is wel wat populairder maar zéker niet makkelijker in het gehoor.
Verwacht niet dat Kalkbrenner naar Lowlands komt, als je wel eens opvangt wat voor exclusiviteitsdeals dj’s de afgelopen jaren hebben getekend om op Lowlands te draaien. Kalkbrenner staat al op Free Your Mind en Complex, en met die twee dingen in het achterhoofd denk ik niet dat ze hem nog naar Lowlands halen. Al had ik hem of de Machine-show van Kölsch bijvoorbeeld graag gezien op de komende editie.
Geese review – all hail the new saviours of rock’n’roll
Prospect Building, Bristol
Switching from convulsive rhythmic thrills to shimmering introspection, the Brooklyn indie-rockers’ music defies expectations and is viscerally of the moment
De groep heeft de knoop doorgehakt. Ze gaan niet naar Lowlands. Uiteenlopende redenen: te hoge prijs, geen leuk programma, teveel instagram-meisjes en influencers, willen eens wat anders proberen, even een jaartje niet, geen zin meer in 3 dagen festival.
Zat er al een tijdje in. Misschien dat ik alleen ga maar verwacht het niet.