Lowlands 2026

Aan de energie ontbreekt het zeker niet nee, maar dit is toch echt een flink stuk minder dan wat we in de Ziggo hebben gezien he. Stagedesign is wel heel minimaal. Tyler rapt zo'n 20% van de lyrics (de rest een bandje), dus moet de rest van de show komen. En dat is echt hƩƩl goedkoop tbh.
Niet alles zelf rappen is best armoe hoor....

Denk dat ik alle drie de headliners ga missen.

Gelukkig maar dan genoeg anders leuks en sowieso Turnstile 🤟

De groep heeft de knoop doorgehakt. Ze gaan niet naar Lowlands. Uiteenlopende redenen: te hoge prijs, geen leuk programma, teveel instagram-meisjes en influencers, willen eens wat anders proberen, even een jaartje niet, geen zin meer in 3 dagen festival.

Zat er al een tijdje in. Misschien dat ik alleen ga maar verwacht het niet.

De groep heeft de knoop doorgehakt. Ze gaan niet naar Lowlands. Uiteenlopende redenen: te hoge prijs, geen leuk programma, teveel instagram-meisjes en influencers, willen eens wat anders proberen, even een jaartje niet, geen zin meer in 3 dagen festival.

Zonde en vooral voor jou heel jammer. Dat teveel instagram meisjes argument heb ik zelf nooit zo goed begrepen. Ben ze zelf vorig jaar niet veel tegengekomen. Programma is in mijn groep ook wel een punt waar de meeste over klagen dit jaar.

Klote voor jou natuurlijk. Moet zelf bekennen dat ik influencers niet eens herken, dus heb van dat aspect geen last.

• Leuk
Waarderingen: WTSGD en Davidd
Hoeveel extra zouden nou voor Geese een ticket kopen na al die hype van de afgelopen concerten? Ben heel benieuwd of het daar op LL nou vol gaat staan met hoeveel het nog wilden zien in Paradiso en Doornroosje. Denk dat dat uiteindelijk toch wel weer een klein deel maar van de bezoekers gaat zijn eigenlijk. Dat Dance toch nog steeds het meest bezochte gaat zijn.

Hoeveel extra zouden nou voor Geese een ticket kopen na al die hype van de afgelopen concerten? Ben heel benieuwd of het daar op LL nou vol gaat staan met hoeveel het nog wilden zien in Paradiso en Doornroosje. Denk dat dat uiteindelijk toch wel weer een klein deel maar van de bezoekers gaat zijn eigenlijk. Dat Dance toch nog steeds het meest bezochte gaat zijn.
Zal iig op Lowlands wel een redelijk druk bezocht optreden worden (en terrecht). Heerlijke en goede boeking van Lowlands wel dit. Precies op het juiste moment geboekt.

Zal iig op Lowlands wel een redelijk druk bezocht optreden worden (en terrecht). Heerlijke en goede boeking van Lowlands wel dit. Precies op het juiste moment geboekt.
dat denk ik ook, waar ze ook staan (bravo of heineken): die tent puilt uit

OkƩ verklaar me voor gek maar ik zat opeens te denken: Is het niet wat voor Lowlands om Suzanne en Freek op de line up te zetten om op zaterdag op de vroege middag in de Alpha te spelen.
Het zijn natuurlijk helemaal geen Lowlands artiesten maar heb toch het gevoel dat ze (hoe krom dat ook is) sinds het slechte nieuws van Freek meer sympathie hebben gewekt en dat het een guilty pleasure is van veel.
Denk dat zij gewoon een volle alpha trekken.

Gewoon lekker wel gaan. LL blijft toch LL šŸ¤©šŸ’«

OkƩ verklaar me voor gek maar ik zat opeens te denken: Is het niet wat voor Lowlands om Suzanne en Freek op de line up te zetten om op zaterdag op de vroege middag in de Alpha te spelen.
Het zijn natuurlijk helemaal geen Lowlands artiesten maar heb toch het gevoel dat ze (hoe krom dat ook is) sinds het slechte nieuws van Freek meer sympathie hebben gewekt en dat het een guilty pleasure is van veel.
Zou gelijk het drukste moment in de Alpha dat weekend zijn. Of ze moeten de orginele k3 nog daarna laten komen.

Solo-festileaks groep when?

• Leuk
Waarderingen: justin.feestje
Nee lijkt mij geen goed idee. Daarnaast staan ze al op Pinkpop. Passen wat dat betreft ook echt veel beter bij een Pinkpop, waar toch iets meer Q-music muziek en publiek aanwezig is.

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: Veer en degrotegeneraal
Zou het dan gewoon niet uitverkopen dit jaar?
Nachtdrop is vet maar heeft weinig namen die mensen over de streep trekken.

Zou het dan gewoon niet uitverkopen dit jaar?
Nachtdrop is vet maar heeft weinig namen die mensen over de streep trekken.
Toevallig ook net voor het eerst in Rotterdam een reclame poster gezien van Lowlands 2026. Kan me niet herinneren dat die er vorig jaar ook al hingen.

• Thinking
Waarderingen: @Marc

Users who are viewing this thread