Die nacht Voices From the Lake + Skee Mask + Upsammy + Djrum past het best in mijn straatje. Hopen dat de xray te doen is
De voorbije jaren speelt ze inderdaad wat meer hardgroove. Net als Marron trouwens.Laat nene h maar weer zitten.. volgens mij van dat hardgroove. Alle diepe bassen vervangen door hi hats / hoge tonen(getik) En iedereen met dat zelfde dansje.
In ieder geval dezelfde als vorig jaar. Weet niet of hij (Michiel Peeters) al langer deze functie heeftvraag vanuit mij: is deze nachtprogrammeur dezelfde als de afgelopen jaren?
Ja niet bijster veel keuze inderdaad. Lima, een liveslot in de Heineken of X-Ray of naar bed… Zal eigenlijk nog een extra kleine tent bij moeten s nachts om dat op te vangen. Kunnen ze die schuur naast de Heineken daar niet voor gebruiken?Enige minpunt is de keuzemogelijkheden in de nacht als je niet iets elektronische/techno wilt, nog minder wordt. Lima zal dit vast prima invullen, maar voor mijn gevoel toch net te weinig.
Maar wat zou er dan moeten zijn om dat op te vangen? Hitjesavonden heb je dan in de lima(sterker nog, er stroomt er eentje door van de lima naar de heineken) en extra live acts in de nacht lijkt me niet echt een optie. De enige reden dat ze dat nu in de xray kunnen doen is lijkt mij dat het grotendeels elektronische acts zijn op ook nog eens het kleinste podium, waardoor dat probleem met geluidspieken niet echt speelt. En de lowlandsnachten zijn niet alleen het danceprogramma. Ik kan me bijvoorbeeld ook nog tripsessies in een ikea-dome herinnerenJa niet bijster veel keuze inderdaad. Lima, een liveslot in de Heineken of X-Ray of naar bed… Zal eigenlijk nog een extra kleine tent bij moeten s nachts om dat op te vangen. Kunnen ze die schuur naast de Heineken daar niet voor gebruiken?
Armadillow?Podcast ook geluisterd. Allereerst goed verteld en duidelijk verhaal. Echt een pluspunt dat de Heineken nu ook meer in de nacht betrokken wordt en ze die ook meer willen vullen in plaats van een half lege tent te laten zijn. Benieuwd hoe ze dat gaan uitwerken in die tent.
Enige minpunt is de keuzemogelijkheden in de nacht als je niet iets elektronische/techno wilt, nog minder wordt. Lima zal dit vast prima invullen, maar voor mijn gevoel toch net te weinig.
Denk iig dat je wil hebben dat de ‘niet-elektronische’ LL-bezoeker iets te kiezen heeft in de nacht, los van 1 tent of naar bed. Maar misschien overschat ik daar de vraag voor ook hoor.Maar wat zou er dan moeten zijn om dat op te vangen? Hitjesavonden heb je dan in de lima(sterker nog, er stroomt er eentje door van de lima naar de heineken) en extra live acts in de nacht lijkt me niet echt een optie. De enige reden dat ze dat nu in de xray kunnen doen is lijkt mij dat het grotendeels elektronische acts zijn op ook nog eens het kleinste podium, waardoor dat probleem met geluidspieken niet echt speelt. En de lowlandsnachten zijn niet alleen het danceprogramma. Ik kan me bijvoorbeeld ook nog tripsessies in een ikea-dome herinneren
Kort antwoord: NeeIk ken / snap niks van deze drop. Niet mijn muziek, maar gaat dit voor een boost zorgen in de kaartverkoop?
Precies en dat moeten ze ook blijven doen anders haakt het "bandjes" publiek snachts en misschien voor het hele festival wel steeds verder af. Krijg je een nog groter gedeelte van je publiek wat enkel voor de nacht komt.Denk iig dat je wil hebben dat de ‘niet-elektronische’ LL-bezoeker iets te kiezen heeft in de nacht, los van 1 tent of naar bed. Maar misschien overschat ik daar de vraag voor ook hohoor.
Is het al een feit dat die zaken naar de India verhuizen? Las het hier meer als een soort goede suggestie.Er verandert in de praktijk toch niet zoveel vergeleken met vorig jaar in de nacht qua alternatief voor Dance toch? Vorig jaar in de Heineken had je vrijdag (Future) Festivalclassics, zaterdag Encore en zondag Basshall. Basshall en Encore (al onder een andere naam) verhuizen naar de India, Festivalclassics gaat weg, maar daarvoor in de plaats gaat Iconic van Lima naar Heineken. Het Lima-programma is nog niet bekend, maar zondag iig Kees de Hondt. Daar zag ook wel een alternatief voor Dance staan. Zoveel anders is dat toch niet? Behalve dat Heineken nu echt vol deel van het nachtprogramma wordt met mooie belichting en beter geluid. Lijkt me eigenlijk een upgrade voor iedereen.
Nee dat werd wel bevestigt in de podcast. Ze behandelen eigenlijk alle namen op volgorde van de tent, dus je kan het vrij makkelijk uittekenenIs het al een feit dat die zaken naar de India verhuizen? Las het hier meer als een soort goede suggestie.
Basshall blijft in de Heineken, maar dan op vrijdag en encore krijgt een nieuwe vorm in de india. Focus op losse artiesten ipv een collectief, maar een aantal mensen van encore staan nu ook op die avond. En smib krijgt een nachtsshow!Is het al een feit dat die zaken naar de India verhuizen? Las het hier meer als een soort goede suggestie.
Denk dat de vraag er elk jaar wel een beetje is. Voor mij was trouwens de desperados bar altijd wel een leuke afwisseling in de nacht
Ahh oke, klinkt als een top idee dan. Voelde toch altijd een soort afstand met de rest van het festival, als je rond de Lima en Heineken hangt. Als de drukte zich meer verspreid, en je snachts ook meer het gevoel hebt beetje te kunnen wisselen tussen bepaalde gebieden van het terrein, zal het voor mij al aantrekkelijker zijn om de nacht wat langer door te trekken.Nee dat werd wel bevestigt in de podcast. Ze behandelen eigenlijk alle namen op volgorde van de tent, dus je kan het vrij makkelijk uittekenen